هوشمندسازی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نظارت بر بازار کالا‌های اساسی استان به زودی از طریق سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -  به گفته اسفندیار حسنی مقدم درحوزه ساماندهی نیروی انسانی جهت بازرسی و نظارت جدی بر قیمت محصولات کشاورزی اعم از گوشت قرمز، مرغ، ماهی، حبوبات، غلات و برنج باید از تمام ظرفیت‌های سازمان استفاده شود.

وی گفت: مجموعه جهاد کشاورزی لرستان به لحاظ نیروی انسانی دارای توانمندی وظرفیت‌های مناسبی است که با ساماندهی این نیرو‌ها و اجرایی کردن طرح سامانه‌های هوشمند نظارت بر بازار شاهد ثبات و تعادل قیمت محصولات کشاورزی در استان خواهیم بود.

وی بر لزوم نظارت بیشتر بر نانوایی‌های استان اشاره کرد و گفت: در این مدت نظارت بر نانوایی‌ها مناسب بوده است و اکثر آن‌ها کیفیت و ساعت کاری را رعایت کرده اند، اما عملکرد تعداد کمی در حوزه نظافت یا سلامت غذایی رضایت کننده نبوده است که باید با جدیت پیگیری شود.

حسنی مقدم با بیان اینکه میزان سهم دریافت آرد با توزیع و پخت نان تناسبی ندارد تاکید کرد: باید به شکل مطلوبی این موضوع را مدیریت و از انحراف جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی همکاری و تعامل خوبی با سازمان جهاد کشاورزی لرستان داشته اند که نیاز است با تعامل و ارتباط بیشتر با این دستگاه‌ها کار کنترل و نظارت بر بازار استمرار یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.