استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت حضور بخش خصوصی در حوزه تولید

استاندار لرستان گفت: برای ایجاد اشتغال در استان، برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی در حوزه تولید ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته فرهاد زیوار در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم استان، موضوع رسیدگی به مشکلات پروژه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی به صورت جدی پیگیری می‌شود تا با رفع موانع و مشکلات موجود زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی گفت: در جلسه امروز بررسی مشکلات شرکت کارینو از مجموعه‌های فعال در زمینه پرورش دام و تولید محصولات لبنی از مورد بررسی قرار گرفت تا مشکلاتی که در زمینه مالی و پرداخت تسهیلات داشت با همکاری دستگاه‌های اجرایی رفع شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: سنگبری مخملکوه، شرکت فعال در زمینه فیلم و چاپ، شرکت کوه و دشت فعال در زمینه تولید مواد غذایی و یخچال سازی خرم آباد هرکدام به نوعی در زمینه‌های مالی، حقوقی، سرمایه در گردش، تامین نیرو و زیرساختی دارای مشکلاتی بودند که برای رفع آن‌ها نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

زیویار تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور شناسایی مشکلات پروژه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی و همچنین رفع مشکلات آن‌ها به صورت دوره‌ای با حضور سرمایه گذاران و کارشناسان مربوطه در دستور کار است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.