نحوه حضور دانش آموزان در مدارس مشخص شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از سرگیری آموزش‌های حضوری به تصویب رسیده است و باید میزبان دانش‌آموزان و فرهنگیان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - صادق ستاری فرد گفت: بر اساس سیاست وزارت بهداشت، تزریق دز سوم واکسن کرونا برای فرهنگیان ضروری است.

به گواه آمار حدود ۹۲.۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دز اول و ۷۵ درصد دانش‌آموزان نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند. فرهنگیان و معلمان نیز ۹۲ درصد دز اول و ۸۶ درصد دز دوم را دریافت کرده اند.

او گفت: برای پیشرفت آموزش‌های حضوری در کلان شهرها و مناطق پرجمعیت به ویژه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در نمیسال دوم، افزایش تراکم جمعیت کلاسی و نیز ساماندهی سرویس‌های تردد مدارس، جدی هستند که لازم است مورد توجه مدیران مدارس باشد. در مناطق روستایی، کم جمعیت و مدارس با تراکم جمعیت کمتر، حضور دانش‌آموزان در مدارس به صورت ۵ روز در هفته است.

به مدارس توصیه شده است طوری اقدام کنند که دانش‌آموزان به صورت زوج و فرد و روزانه در کلاس حاضر شوند.

او گفت: به اقتضای شرایط هر مدرسه و منطقه، ورزش روزانه در مدارس اجرا می‌شود تا مسئله کم تحرکی، اجتماعی شدن و سیستم ایمنی دانش‌آموزان نیز مد نظر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام چطور میشود که ۴۲ دانش اموز در کلاس بدون رعایت فاصله اجتماعی و حتی بهداشت با تهدید مدیر مدرسه به غیبت زدن حاضر شد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۶:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام علیکم
آقای وزیرفرزند بنده در استان سیستان و بلوچستان شهرستان میرجاوه تحصیل می کندبنابه دستورات گران قدر مدیران مدرسه ساعت حضور دانش آموزان رادرمدرسه افزایش داده که هیچ گفته دانش آموزان بایددرهمه روزهای هفته در مدرسه باشند نه بهداشتی نه شیوه نامه ای هیچی خواهشن رسیدگی کنیدد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
نام خداوند جان و خرد :
سلام علیکم با عرض ادب و احترام خدمت وزیر محترم جناب نوری وزیر محترم آموزش و پرورش دولت منتخب محترم مردمی بدانید و آگاه باشید که در شهر شیراز مقدس برخی از مدارس دانش آموزی پسرانه برای چندمین بار کادر معلمینشان از اول مهر سال تحصیلی تا کنون چندین بار به حالت اعتراض برای به کم بودهای حق حقوق مزایاشون و دیگر مشکلاتشون اعتصاب کردند و از دادن درس آموزش تدریس کردن به دانش آموزان خوداری کرده و می کنند همین امروز هم که شنبه است تا سه روز آینده اعتراض کردند و کلاسهایشان را در فضای مجازی و حقیقی تعطیل کردند اعتصاب کردند خب جناب وزیر محترم ، دانش آموزان چه گناهی کردند که باید تاوان کم بودهای معلمین و اعتراضها و اعتصابهایشان را بپردازند دانش آموزان نمی توانند با این همه عقب افتادگی از دروس مختلف برای امتحانات نهایی آخر ترمهایشان خودشان را آمده کنند و مشخص است که تجدید و یا مردود می شوند به علت کم کاری و بی مسئولیتی عده ایی از معلمان که به شما اعتراض دارند و مداوم هفته ایی سه روز را اعتصاب و تعطیل می کنند پنج شنبه و جمعه هم که تعطیل رسمیند یعنی از هفت روز هفته دانش آموزان دو روز آموزش می بینند معلمان که ضرر و زیانی نمی کنند اونها سر ماه حقوق مزایایشان را دریافت می کنند و بازنشستگی هم می گیرندمی روند این میون دانش آموزان بیچاره و اولیای دانش آموزان متضرر می شوند و حق الناسش گریبان اونهایی افتاده و می افتد که برای دانش آموزان کم گذاشتند با بی مسئولیسهاشون و کم کاریهاشون این چه وضع و اوضایست که سر دانش آموزان درآورده اند خواهشا مجدانه توسط بازرسین تحت امرتان تحقیق و پیگیری کنید و رفع مشکلات کنید و مسائل را حل فصل کنید هر چه سریعتر تا دانش آموزان از درسهایشان عقب نیافتند . ​و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
نام خداوند جان و خرد :
سلام علیکم با عرض ادب و احترام خدمت وزیر محترم جناب نوری وزیر محترم آموزش و پرورش دولت منتخب محترم مردمی بدانید و آگاه باشید که در شهر شیراز مقدس برخی از مدارس دانش آموزی پسرانه برای چندمین بار کادر معلمینشان از اول مهر سال تحصیلی تا کنون چندین بار به حالت اعتراض برای به کم بودهای حق حقوق مزایاشون و دیگر مشکلاتشون اعتصاب کردند و از دادن درس آموزش تدریس کردن به دانش آموزان خوداری کرده و می کنند همین امروز هم که شنبه است تا سه روز آینده اعتراض کردند و کلاسهایشان را در فضای مجازی و حقیقی تعطیل کردند اعتصاب کردند خب جناب وزیر محترم ، دانش آموزان چه گناهی کردند که باید تاوان کم بودهای معلمین و اعتراضها و اعتصابهایشان را بپردازند دانش آموزان نمی توانند با این همه عقب افتادگی از دروس مختلف برای امتحانات نهایی آخر ترمهایشان خودشان را آمده کنند و مشخص است که تجدید و یا مردود می شوند به علت کم کاری و بی مسئولیتی عده ایی از معلمان که به شما اعتراض دارند و مداوم هفته ایی سه روز را اعتصاب و تعطیل می کنند پنج شنبه و جمعه هم که تعطیل رسمیند یعنی از هفت روز هفته دانش آموزان دو روز آموزش می بینند این چه وضع و اوضایست که سر دانش آموزان درآورده اند خواهشا مجدانه توسط بازرسین تحت امرتان تحقیق و پیگیری کنید و رفع مشکلات کنید و مسائل را حل فصل کنید هر چه سریعتر تا دانش آموزان از درسهایشان عقب نیافتند . ​و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۰:۵۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
مدارس را مجازی کنید کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
بیست وسه نفر تو کلاس با معلم کم جمعیت میشه ؟؟؟ الان دختر من دو ماه هست مدرسه شون حضوریه و بهداشت هم هیچ مخالفتی با مدرسه نکرده در ضمن هوای اصفهان این قدر سرد و آلوده هست که ورزش هم خطر ناکه برای بچه ها
پس فقط نشستید پشت میز و دستور میدید این ها همه حق الناس حساب میشه اگر اعتقادی دارید
آخرین اخبار