سقز میزبان مسابقات بوکس جوانان و نوجوان کشور

رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت بوکس کردستان، سقز میزبان مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی در رده‌های نوجوانان و جوانان کشوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - فرزاد خاکی گفت: شهرستان سقز در این مسابقات از هشتم بهمن ماه در سالن ورزش‌های رینگی مجموعه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و شهدای ورزشکار استان کردستان، به مدت هشت روز میزبان رقابت ورزشکاران سراسر کشور خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز با بیان اینکه در این مسابقات ورزشکاران ۳۲ تیم از سراسر کشور در سه گروه الف، ب و ج به رقابت می‌پردازند، می گوید: نفرات برتر این مسابقات نیمه دوم اسفند به رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن اعزام می‌شوند.

او به سهم شهرستان سقز در این مسابقات اشاره کرد و گفت: سهم سقز در تیم استانی پنج نفر است و امیدواریم در پایان مسابقات، ورزشکارانی از شهرستان سقز در لیست تیم نهایی جهت حضور در مسابقات آسیایی داشته باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز می گوید: در گروه الف استان‌های کردستان، خراسان رضوی، ایلام، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، فارس، کیش، چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی روز‌های ۹ و ۱۰ بهمن با هم رقابت می‌کنند.

به گفته او: در گروه ب تیم‌های البرز، کرمان، مازندران، زنجان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، قزوین، مرکزی و بوشهر روز‌های ۱۱ و ۱۲ بهمن با هم رقابت می‌کنند.

خاکی گفت: در گروه ج هم استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان، یزد، گیلان، اردبیل، قم، تهران و توابع، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان روز‌های ۱۳ و۱۴ بهمن رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.