برگزاری كارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح

کارگاه استانی علمی و کاربردی پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی فارس با موضوع مدیریت پیشگیری از جرایم و آسیب های نوین در نیروهای مسلح با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  رسول کریمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس با اشاره به ویژگی های ظاهری و اخلاقی یک فرمانده نظامی گفت: یک فرمانده علاوه بر آراستگی ظاهری باید باطن و سرشتی پاک و وجدانی آگاه داشته باشد.

او  پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را یکی از مهمترین اهداف پیش روی سازمان قضایی دانست و گفت: تمامی دستگاه های قضایی، امنیتی و نظارتی کشور باید تلاش خود را برای بالا بردن درصد پیشگیری از وقوع جرم نسبت به اعمال مجازات بیشتر کنند تا تعادلی میان مجازات و پیشگیری از وقوع جرم در عملکرد آن ها مشاهده شود.

کریمی گفت:  کار گاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح شیراز در ۴ گروه و  به مدت ۲ روز با مدیریت سپاه، ارتش و  نیروهای انتظامی در استان فارس برگزار می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در رویکرد جدید تلاش کرده است طبق یک استاندارد با بهره گیری از روشی علمی و عملی و رویکردی مناسب با نیروهای نظامی و انتظامی به این موضوع پرداخته شود تا نتایج مطلوب و مثبت تری به دست آید.

علی پور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس  نیز گفت: اقدامات پیشگیرانه در سازمان قضایی بسیار منسجم و هدفمند بوده و اعتقاد سازمان بر این است که استفاده به هنگام از نیروی انسانی و ساز و کارهای حوزه پیشگیری، نیروهای مسلح را در رسیدن به اهداف یاری کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار