درآمدزایی از هنر‌های سنتی اولویت اول اداره کل میراث فرهنگی بام ایران

فروش و درآمدزایی تولیدات و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی بازارچه‌ها و  نمایشگاه‌های هنر‌های سنتی در استان ضروری است.

فراهم کردن زمینه برای تفریح مسافران ورودی به استان به همراه تامین امنیت جان و مال آنان به‌طور خاص در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


پذیرش گردشگر در چهارمحال و بختیاری نباید محدود به تعطیلات نوروز باشد بلکه باید با معرفی ظرفیت‌های استان برای جذب آنان در طول سال برنامه‌ریزی شود.

۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص یافت.

حفظ میراث فرهنگی، به‌کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه در راستای مرجعیت ادارات کل در استان‌ها، تحول و دگرگونی شایسته برای جذب گردشگر، بهره‌مندی از مشارکت بخش خصوصی، تقویت بوم‌گردی‌ها، ارتقای خدمات هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و سایر مراکز اقامتی مورد توجه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار