تیراندازی در نزدیکی ساختمان سرویس امنیتی اوکراین + فیلم

منابع خبری از تیراندازی در نزدیکی ساختمان سرویس امنیتی اوکراین در پایتخت این کشور خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - افرادی ناشناس در نزدیکی ساختمان سرویس امنیتی اوکراین (SBU) در خیابان ولودیمیرسکای کی‌یف، دست به تیراندازی زدند.

طبق گزارش خبرگزاری تاس روسیه، افرادی ناشناس امروز (سه‌شنبه) با مسلسل در نزدیکی سرویس امنیتی اوکراین تیراندازی کرده‌اند.

فیلمی که در کانال تلگرامی Politika Strana منتشر شد نشان می‌دهد که ۲ مرد سیاهپوش با یک مسلسل شلیک می‌کنند و افرادی با لباس‌های غیرنظامی جلوی آن‌ها ایستاده و از آن‌ها می‌خواهند که آرام باشند.

همچنین این کانال تلگرامی نوشته است: «این تیراندازی پس از آن اتفاق افتاد که اعضای جنبش عمومی ضدفساد "پرچم اوکراین" سعی کردند برچسب‌هایی را روی ساختمان صرافی بچسبانند و صاحب آن تصور کرد آن‌ها سارق هستند.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که روابط اوکراین و روسیه از سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) و پس از الحاق کریمه به روسیه رو به تیرگی رفت. اوکراین از آن زمان به بعد خواستار بازگشت آنچه سرزمین‌های از دست‌رفته می‌خواند، به قلمرو خود است؛ ولی روسیه می‌گوید این مناطق بخشی از خاک این کشور است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در دیداری مجازی با تیم امنیت ملی این کشور درباره تحولات اوکراین، بار دیگر با تکرار ادعا‌های خود اظهار کرد که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، آمریکا و متحدانش پاسخ سختی خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار