پیداشدن یوفوی بیگانه در صحرای آفریقا + فیلم

کاربر گوگل مپ مدعی شد با استفاده از این پلتفرم، یک شیء پرنده بیگانه را در بیابان های آفریقای جنوبی رویت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا اشیاء پرنده درخشان، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بنا به گزارش میرر، به تازگی یک کاربر گوگل مپ مدعی شده با استفاده از این پلتفرم موقعیت یک سفینه بیگانه را که بنا به ادعای این وی در میان بوته‌ها پنهان شده پیدا کرده است. این کاربر بر این باور است که احتمالا خلبان آن در میان انسان‌ها زندگی می‌کند. " اسکات سی وارینگ "، که خود را یک کارشناس یوفو معرفی می‌کند و در تایوان مستقر است این یافته جدید خود را در وبلاگ خود منتشر کرد.

او مدعی شد که این یوفو دایره‌ای شکل را در منطقه‌ای در صحرای آفریقای جنوبی مشاهده کرده است. اسکات با به اشتراک گذاری این تصاویر مدعی شد که خلبان این یوفو در میان انسان‌ها زندگی می‌کند و هدف آن‌ها به دست آوردن فناوری‌های پیشرفته انسان‌ها و تحت کنترل گرفتن آن‌ها است.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو صدای اسکات شنیده می‌شود که می‌گوید: « من در حال رصد نقشه‌های گوگل مپ بودم که یک دیسک فلزی را در آفریقای جنوبی پیدا کردم. این (دیسک فلزی) در میان انبوه درختان پنهان شده و با شهر فاصله زیادی دارد. این شیء یک دیسک کلاسیک به نظر می‌رسد و در وسط آن یک برآمدگی وجود دارد. یک عکس دایره‌ای بزرگ را در اطراف آن نشان می‌دهد.

اسکات افزود: « به نظر می‌رسد اینجا محل فرود یک سفینه بیگانه است که سعی کرده خود را از جهان ما پنهان کند. خلبان آن احتمالا در شهری نزدیک به اینجا زندگی می‌کند و هدف آن‌ها در دست گرفتن فناوری ها، درمان ها، ایده‌ها و مواردی از این دست برای دستکاری نژاد بشر است. این نیاز به بررسی بیشتر دارد و ما به یک نفر محلی نیاز داریم تا اطلاعات بیشتری را در مورد آن به دست آوریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
آلاچیق بومیان آفریقاست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خیلی از وسایل این شکلی هستن حتی میتونه قسمت بالای ی منبع اب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
یعنی فکر کن یه نفر آن قدر بیکار و بی دغدغه باشه که بشینه گوگل رو باز کنه و سانت به سانت کره زمین رو بگرده :|