نمایشنامه فیلمساز مهابادی نامزد جشنواره تئاتر فجر شد

نمایشنامه فیلمساز مهابادی در لیست نامزد‌های نهایی بخش نمایشنامه‌نویسی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشنامه "اسپوتنیک نوای یک تنهایی" نوشته "کیوان فهیمی" فیلمساز مهابادی به عنوان نامزد دریافت جایزه  جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

سیامند جوانبخت گفت: در این دوره از جشنواره تئاتر فجر ۳۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که نمایشنامه "اسپوتنیک نوای یک تنهایی" به عنوان یکی از ۶ نامزد نهایی معرفی شده است.  

وی گفت: "کیوان فهیمی" متولد ۱۳۵۷ در مهاباد است که از سال ۱۳۷۶ با تولید فیلم کوتاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی حضور داشته است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، علاوه بر نمایشنامه فیلمساز مهابادی، نمایشنامه‌های «استخوان در گلو» نوشته مهرداد بقایی، «ایاز شیش آبجی» نوشته بهنام سرلک، «شطحیات اشباح» نوشته سعیدرضا خوش‌شانس، «مدیترانه‌ای» نوشته پیام لاریان و «هیچ و پوچ» نوشته سهیل ملکی، پنج نمایشنامه دیگری است که توسط هیئت داوران به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شده‌اند.

هیئت داوران بخش نمایشنامه‌نویسی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از سیمین امیریان، روزبه حسینی و جمشید خانیان است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.