استاندار اصفهان:

گمرک اصفهان کارنامه موفقی در توسعه صادرات داشته است

استاندار اصفهان گفت: یکی از موثر‌ترین ارگان‌ها که در حوزه اقتصادی کارنامه موفقی در توسعه صادرات کشور داشته گمرک استان اصفهان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سید رضا مرتضوی امروز در حاشیه بازدید از گمرک استان اصفهان در جمع کارکنان این مجموعه گفت: امروز وظیفه گمرک متفاوت‌تر از سابق است و به عنوان یک نهاد اقتصادی تسهیلگر نقش کلیدی در توسعه صادرات دارد.

باید در صحنه تجارت به گمرک با چشم درآمد زا نگاه کرد و برای رسیدن به هدف مطلوب گام‌های موثر رو به جلو برداشت.

در شرایط اقتصادی و تحریم‌ها گمرک اصفهان توانسته با نگاه مجاهدانه، هماهنگی و تعامل بخش مهمی در مسیر شکوفایی اقتصادی تلاش کند.

اوگفت: از گمرک استان انتظار می‌رود متفاوت‌تر از قبل عمل کند و در تمامی حوزه‌های کاری پیش رو باشد.

مرتضوی می‌گوید امیدوارم با تداوم همکاری و همفکری در مجموعه گمرک اصفهان، شاهد توسعه هرچه بیشتر صادرات از مرز‌های استان و کشور باشیم.

مدیر کل گمرک استان اصفهان هم گفت: درآمد گمرک استان در ۱۰ ماه امسال هفت هزار میلیارد و ۵۶ میلیون ریال بوده که ۱۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

هم چنین در ۱۰ ماه امسال ۲۴۱ فقره مجوز ورود موقت به ارزش ۲۶ میلیون دلار صادر شده است.

به گفته رسول کوهستانی از ابتدای نخست امسال تاکنون ۲ میلیاردو ۴۳۹ میلیون دلار صادرات از مبداء استان داشته ایم که فقط در طول سال ۹۹ صادرات از گمرک استان رقمی بالغ بر ۲ میلیاردو ۳۸۱ میلیون دلار بوده است که رشد ۱۰۰ میلیون دلاری نسبت به پارسال دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.