وزیر کشور:

امکانات و ماشین آلات سنگین مدیریت بحران اردبیل تامین می‌شود

احمد وحیدی گفت: باید مشکلات زیر ساختی استان احصا شود تا نسبت به ارزیابی که در رابطه با ماشین آلات راهداری صورت گرفته است، در اولین فرصت نسبت به تامین تجهیزات و امکانات لازم اقدام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - احمد وحیدی گفت: بارش برف اخیر گرچه مشکلاتی از قبیل تردد در مسیر‌های روستایی و محور‌های مواصلاتی به وجود آورده است، اما خوشحالی کشاورزان و مردم منطقه را سبب شده است.

وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق برف زده استان اردبیل گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و گزارش محلی، مردم آسیب جدی در بحران اخیر برف ندیده اند.

او می‌گوید: حجم برف در استان اردبیل زیاد بوده و کولاک بعد از بارندگی موجب انسداد جاده‌ها و راه‌های روستایی شده است که با همکاری دستگاه‌های متولی تمام محور‌ها بازشده است و در این شرایط برفی و بحرانی که اتصال برق، گاز، آب و تلفن حیاتی است، خوشبختانه قطعی یا افت فشار اتفاق نیفتاده است.

وزیر کشور گفت: نجات چند مورد از بیماران در مناطق صعب العبور روستایی با اورژانس هوایی و نیز نجات و اسکان تعداد زیادی از رانندگان و مسافران بین راهی از برف و کولاک با کمک نیرو‌های امدادی هلال احمر از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وحیدی از تلاش سپاه پاسداران برای برف روبی از معابر و بازگشایی جاده‌های مواصلاتی نیز قدردانی کرد و گفت: تیپ۲۷ سپاه پاسداران در برف روبی جاده‌های بخش کوراییم و سایر مناطق اقدامات خوبی انجام داده اند.

او به دنبال بارش برف اخیر به همراه استاندار اردبیل به منظور ارزیابی شرایط از مناطق برف گیر شهرستان اردبیل (بخش هیر) و بخش کوراییم از توابع شهرستان نیر بازدید کرد و نسبت به ساماندهی اوضاع در آینده قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.