تصویب ۷۷ مصوبه برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و محرومیت زدایی از سلماس

استاندار آذربایجان غربی گفت؛ ۷۷ مصوبه برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و محرومیت زدایی از شهرستان سلماس به تصویب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمدصادق معتمدیان بامداد پنجشنبه در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان سلماس برگزار شد،گفت: از این تعداد، ۷۲ مصوبه عمرانی و زیر ساختی است که اغلب طرح‌های مدیریت شهری، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، آموزشی و حوزه ارتباطات را شامل می‌شود.

وی می گوید: پنج مصوبه نیز در حوزه اقتصادی به تصویب اعضا رسید که طبق برنامه ریزی انجام شده، برای رفع برخی از مشکلات اقتصادی سلماس نتیجه بخش خواهد بود.

به  گفته استاندار آذربایجان‌غربی تیم مدیریتی استان هفته گذشته به صورت میدانی در شهرستان سلماس حضور داشت و پس از شناسایی مطالبات و انتظارات مردم، اقدام به بررسی کارشناسی و ارزیابی داده‌ها با حضور معاونان استاندار کرده است.

معتمدیان گفت: بازدید از شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلماس و بررسی آخرین وضعیت مشکلات آن‌ها دستاورد‌های موثری داشت که با پیگیری‌های ملی برخی از این مشکلات قابل حل شدن هستند.

وی می گوید: طی تماسی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی کشور داشتیم، مقرر شد تا برای آماده کردن منطقه ویژه اقتصادی سلماس جهت جذب سرمایه گذاری، اقدامات مشارکتی با شهردار سلماس صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.