تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور سردار سلیمانی قبل از آمریکا

یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آن‌ها پیش از آمریکا تلاش کرده بودند که سردار سلیمانی را ترور کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس سابق ستاد ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در مصاحبه خود با روزنامه معاریو ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک سال و نیم قبل از ترور شهید سردار سلیمانی، فرمانده نیرو‌های قدس، تصمیم به ترور او گرفته بود.

به گزارش العربی الجدید، «گادی آیزنکوت» درباره ترور شهید سلیمانی، مدعی شد: «پس از حملات راکتی از سوریه به جولان اشغالی، ما تصمیم به ترور قاسم سلیمانی گرفتیم، اما نتوانستیم محل اقامت او را پیدا کنیم.»

آیزنکوت در ادامه ادعا‌های خود، تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای ایران را یک اشتباه راهبردی دانست، زیرا این تصمیم ایران را از تمامی محدودیت‌هایی که بر برنامه هسته‌ای‌شان تحمیل شده بود آزاد کرد و باعث پیشرفت برنامه هسته‌ای آن شد.

پیش تر نیز «تامیر هیمن» رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با مجله «مرکز میراث اطلاعاتی» این رژیم موسم به «مابات مالام» اعتراف کرد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در ترور دو تن از ژنرال‌های بزرگ محور مقاومت دست داشته است.

هیمن در این خصوص اعتراف کرد که در دوران تصدی او  بر این منصب موساد در ترور دو تن از فرماندهان بزرگ دست داشته است. یکی ترور «قاسم سلیمانی» فرمانده ایرانی و دیگری «بهاء ابو العطا» فرمانده جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در نوامبر سال ۲۰۱۹ ترور شد.

ترور سپهبد سلیمانی به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا صورت گرفت و واکنش‌های بین‌المللی زیادی را به همراه داشت. حتی چندی پیش نیز برخی از مقامات ارشد دولت ترامپ فاش کردند او احساس می‌کند در ترور سپهبد سلیمانی از سوی رژیم صهیونیستی مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۹:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خوب معلومه هردو همکاری در ترور سردارمون داشتن مثل روز روشنه

هردو امریکا و اسراییل کشورهای جعلی با قتل عام بومیان تاسیس شدند و اهداف مشترک دارند

یانکی های جنایتکار بیش از 130 میلیون بومیان امریکا طی جنگهای 500 ساله قتل عام کردند و اسرائیل هم با قتل عام فلسیطنی ها طی 73 ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
مرگ به آمریکا و رژیم صهیونیستی که هر دو تاشون غده های سرطانی هستند برای مردم جهان
آخرین اخبار