مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان معرفی شد

با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس، میثم لکزایی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  گفت: تعدادی از روستا‌های سیستان و بلوچستان فاقد مدرسه هستند، که اهتمام مسولان را می‌طلبد که برای دانش آموزان این نقاط مدرسه احداث کنند.

داریوش ورناصری  می گوید: اعتبارات نوسازی مدارس باید به سمت بهسازی مدارس و ساخت مدرسه در نقاط محروم هزینه شود.

او  گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار در استان است که باید جذب شود، پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده و اعتبارات را تا پایان سال مالی جذب کنید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تاکید بر توجه به پروژه‌های نیمه تمام مدرسه سازی در استان خواستار تلاش بیشتر در این زمینه شد.

عباسعلی ارجمندی افزود: سیستان و بلوچستان با دارا بودن روستا‌های پراکنده نیاز به ساخت مدارس بیشتر دارد، حجم کاری که در این استان در زمینه مدرسه سازی انجام شده با سایر استان‌ها قابل مقایسه نیست، اما هنوز میطلبد که فضا‌های آموزشی در این استان افزایش یابد.

او  ادامه داد: باید کلاس درس و مدرسه را روستا‌های با جمعیت بالا افزایش داده و زمینه حضور دانش اموزان را در مدارس فراهم کنیم.

میثم لک‌زایی مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستانو بلوچستان نیز در این مراسم به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و خواستار توجه بیشتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیرین به مدرسه سازی در این استان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.