امام جمعه خرمشهر :

برای بیکاری در خرمشهر چاره اندیشی شود

امام جمعه خرمشهر خواستار ورود مسئولان به موضوع به کار گیری نیروهای بومی در بحث اشتغال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: هر روز مراجعات در رابطه اشتغال وجود دارد و در رابطه با اشتغال و بومی گزینی بسیار صحبت شده است که امید است مسئولان در پی رفع مشکلات اشتغال باشند.

او  به رفع مشکل نقاط بحرانی آبگرفتگی در خرمشهر گریزی زد و با اعلام تزریق اعتبار کافی به این منظور گفت: بیش از ۴۰ نقطه مشکل دار در خرمشهر احصا شده که مشکل نقاط بحرانی ظرف ۴۰ روز رفع شده است که برای سرعت بخشی بیشتر به این پروژه ها همکاری مسئولان به عنوان یکی از نیازهای اساسی به شمار می رود.

بنا به گفته های خطیب جمعه خرمشهر دشمن از طریق جنگ نرم به مبارزه با اسلام اقدام کرده و باید در بحث تولید محتوا در جهاد تبیین تشکیلاتی و شبکه ای عمل شود که حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و جوانان با تمام قوا  باید به میدان بیایند با گفتار و بیان جهاد تبیین را انجام دهند.

حجت الاسلام عادل پور یادآور شد که دشمن تمام داشته ها و امکانات و تجهیزات خود را به میدان آورده تا با برعکس کردن حقایق و سیاه نمایی سبب تضعیف ایمان مردم شود.

او به حملات به یمن نیز اشاره کرد و گفت: یمن بیش از یک سال است درگیر جنگ ظالمانه و شبانه روز از طرف اعتراف سعودی امارات است که از طرف آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می شود.

به گفته امام جمعه خرمشهر بمباران ها بر مردم یمن در اوج شرارت صورت گرفته است اما ملت مظلوم یمن دست بسته نیست و با توکل بر خدا می توانند بر متجاوزان سعودی پیروز شوند.

حجت الاسلام عادل پور گفت:  ملت ایران اعلام می کند که مردم یمن تنها نیستند و ما این خشونت ها را محکوم کرده و از آن ها حمایت می کنیم.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.