بازداشت ضاربان ۲ جنگلبان لنگرودی

رئیس اداره منابع طبیعی لنگرود گفت: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب ۲ جنگلبان لنگرودی دستگیر و بازداشت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - محمدعلی محمدی، رئیس اداره منابع طبیعی لنگرود، گفت: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند.

به گفته او، دو تن از نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود به دنبال گزارش مردمی مبنی بر حضور قاچاقچیان در منطقه اطاقور در این منطقه حضور یافتند.

جنگلبانان جهت شناسایی قاچاقچیان در منطقه مذکور کشیک ماندند و موفق به رصد دو قاچاقچی شدند و نیرو‌های حفاظتی اقدام به ایست دادن قاچاقچیان کردند، اما قاچاقچیان متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز تا شهر کومله ادامه پیدا کرد.

نیرو‌های حفاظتی موفق شدند قاچاقچیان را متوقف کنند، اما درگیری ایجاد شد و قاچاقچیان با استفاده از سلاح سرد یعنی چوب دستی و داس اقدام به مجروح کردن جنگلبانان شدند.

هر دو جنگلبان از ناحیه دست و سر دچار جراحت شدند و با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند.

همچنین یک محموله چوب آلات جنگلی کشف و ضبط شد.

جنگلبانان مجروح به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی آنان خوب بوده و اقدام به طی مراحل قانونی شکایت از ضاربان هستیم.

این شهرستان دارای ۲۸ هزار هکتار اراضی ملی شامل جنگل و مرتع و ساحل است و از آحاد مردم طبیعت دوست به ویژه دهیاران و بخشداران می‌خواهیم نسبت به رصد و شناسایی منطقه اقدام کنند و به قاچاقچیان اجازه سوءاستفاده از منابع طبیعی را ندهند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.