ایجاد ۱۲۰۰ فرصت شغلی در واحد‌های تولیدی استان اردبیل

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ایجاد یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در واحد‌های تولیدی اردبیل اولویت اساسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -بهروز رحیم‌زاده گفت: حمایت از واحدهای موفق تولیدی استان اردبیل با هدف توسعه اشتغال جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم تا روند توسعه‌ای این واحدهای صنعتی و تولیدی را با اهمیت به ایجاد اشتغال محقق کنیم و بنگاه‌های اقتصادی را به روال مناسب درآوریم.

او می گوید: اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری‌های عظیم در واحدهای تولیدی موفق استان با اشتغال‌زایی یک هزار و 200 نفر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه شاهد فعالیت اقتصادی در واحدها هستیم که در این زمینه افزایش سطح کیفیت مطلوب واحدهای تولیدی توسط بنگاه اقتصادی بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

به گفته رحیم‌زاده ایجاد فرصت شغلی مناسب برای افراد جویای کار و حمایت از آن‌ها بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده کیفیت محصولات تولیدی را ارتقا داده و اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: حمایت از ایجاد و تثبیت 370 فرصت شغلی در استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار گرفته‌ و به همین منظور در حوزه مشاغل خانگی 70 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط ارائه شده است.

رحیم زاده بحث کارآفرینی و اشتغال را از مهم‌ترین مباحث جامعه و استان داست و گفت: به همین منظور یک هزار و 200 نفر توسط کاریابی‌ها جذب و کار خود را آغاز کرده‌اند و 3 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره ارائه شده که در این راستا 6 هزار و 100 نفر صاحب کار شدند.

به گفته او ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل با هدف توسعه صادرات و نیز مردمی‌سازی اقتصاد و تحقق سهم تعاون در اقتصاد کشور از اهم مواردی است که به همین منظور در حال حاضر یک هزار و 950 شرکت تعاونی در استان اردبیل فعال هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.