نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی برای مردم بازگو شود

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت: لازم است تمامی خدمات و دستاورد‌هایی که جمهوری اسلامی ایران انجام داده است در ایام‌الله دهه فجر برای مردم و نسل جوان تبیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: دهه فجر بهترین فرصت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است ، در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی در شهر‌ها و روستا‌های کشور انجام شده که لازمه این دستاورد‌ها تبیین و بازگویی آن در ایام الله دهه فجر برای مردم و نسل جوان است.

او این موضوع را در در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی  مطرح کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌ده

به گفته آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب توسعه جهاد تبیین است که ضرورت دارد در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تلاش مضاعف داشته باشیم.

 پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی با کشور‌های اطراف و منطقه قابل مقایسه نیست و دشمنان ما که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران انجام داده‌اند، اذعان دارند که تحریم‌ها بر روی ایران اثرگذار نبوده است و جمهوری اسلامی ایران توانسته است به حرکت خود ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم گفت: امسال ایام‌الله دهه فجر در ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که مجموعه فعالان عرصه فرهنگ برای بزرگداشت این مناسبت بزرگ ملی برنامه‌های مردمی خوبی را تدارک دیده‌اند.

به گفته محمد علی احمدی  آغازین روز دهه فجر که مصادف با سالروز ورود حضرت امام (ره) است، مطابق با روال سال‌های قبل با برنامه‌های متنوع در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها در گلستان شهدای اصفهان و گلزار شهدای شهرستان‌ها و شهر‌ها و روستا‌های استان است.

برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر ستاد‌های مردمی دهه فجر در سراسر استان در نقاط مختلف شهری و روستایی و همچنین در همه مجموعه‌هایی که به نوعی مردم در آن‌ها نقش دارند، مثل همه شهر‌ها و روستاها، مدارس، کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی و تولیدی فعال خواهد شد.

۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر استان و به اقتضای شرایط در شهرستان‌های استان کمیته‌های مختلفی متشکل از نهاد‌های مردمی و انقلابی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و  برنامه‌هایی که برای یوم‌الله ۲۲ بهمن هست تداخل و اختلافی با برنامه‌های نماز جمعه ندارند.

برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال براساس چند محور از جمله تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امسال با توجه به تقارن ۲۲ بهمن با روز جمعه، با توجه به موافقت امام جمعه اصفهان امسال مثل سال‌های گذشته جشن ملی ۲۲ بهمن در میدان امام اصفهان برگزار می‌شود و بعد از آن هم نماز جمعه در همان میدان اقامه خواهد شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.