راه یابی ۲ کوهنورد چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی اردوی تیم ملی هیمالیانوردی

۲ کوهنورد چهارمحال و بختیاری با قرار گرفتن در رده برترین‌های مرحله دوم اردوی تیم ملی هیمالیانوردی رده سنی امید توانستند به مرحله نهایی این اردو‌ها راه یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مصطفی احسان‌پور مسئول کارگروه هیمالیانوردی چهارمحال و بختیاری و سرپرست مرحله دوم اردوی تیم ملی با اشاره به برگزاری این مرحله از اردو طی روز‌های هفتم و هشتم بهمن در ارتفاعات قله کلار تنگ سیاه واقع در شهرستان بروجن گفت: توانایی‌های علمی و عملی ۱۲ مرد و هشت بانوی ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی هیمالیانوردی با حضور سید علی حسینی و حسین نظر به عنوان مربی و ناظر فدراسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این اردو فهرست ورزشکاران بر اساس امتیازات به دست آمده تهیه شد که بر مبنای آن مالک توجونی و فائزه احمدی از چهارمحال و بختیاری توانستند با کسب بالاترین امتیازات جواز حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی هیمالیانوردی در علم کوه مازندران را به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید


تعیین تعداد نفرات راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی هیمالیانوردی رده سنی امید با نظر فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی انجام می‌شود.

اردوی نهایی در علم کوه مازندران اواخر بهمن برگزار می‌شود و پس از آن نفرات منتخب با عضویت در تیم ملی خود را برای صعود به قلل هیمالیا آماده می‌کنند.

بنا به نظر مربیان برجسته کوهنوردی منطقه کلار تنگ سیاه به لحاظ برخورداری از شرایط اقامتی و نوع مسیر، مکانی مناسب برای اجرای تمرینات سخت کوهنوردی و اسکی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار