فروش فوق‌العاده نوروزی در استان همدان

رئیس اتاق اصناف استان همدان از آغاز فعالیت جشنواره فروش ویژه نوروزی با محوریت اتحادیه‌های صنفی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حسین محرابی گفت: با جایگزینی جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی به جای نمایشگاه‌های بهاره، فروش فوق‌العاده اصناف استان همدان در قالب جشنواره فروش فوق‌العاده اصناف به وسعت ایران آغاز شده و تاکنون استقبال خوبی از سوی اتحادیه‌های صنفی همدان صورت گرفته است.

او افزود: این جشنواره بر اساس مصوبه اتاق اصناف ایران و با محوریت اتحادیه‌های صنفی از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

طرح فروش بهاره با حضور واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب برگزار می‌شود، ثبت نام، نظارت، ارزیابی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بر عهده اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف است و واحد‌های صنفی متقاضی شرکت در این جشنواره باید برای دریافت مجوز مشارکت، با اتحادیه صادرکننده پروانه کسب خود هماهنگی لازم را داشته باشند.

محرابی می گوید: اجرای این طرح در راستای ایجاد رضایتمندی مردم از نظر قیمت و کیفیت مناسب کالا است و با توجه به شیوع ویروس کرونا، علاوه بر کمکی که به جلوگیری از ازدحام جمعیت در چند مکان نمایشگاهی می‌کند، حمایت از تولید داخلی را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت: قطعا در اجرای طرح فروش فوق‌العاده بهاره نیز بیش از گذشته شاهد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی اصناف خواهیم بود و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و اجرای هرچه بهتر این طرح، طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار نیز با جدیت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.