در دهه فجر:

۱۲ هزار برنامه در استان همدان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۱۲ هزار برنامه و ۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های ویژه دهه فجر، یک ستاد استانی مرکزی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ۱۰ ستاد در شهرستان‌های تابعه با ۲۲ کمیته استانی و ۱۵۰ کمیته شهرستانی تشکیل و فعال شده است.

او گفت: ۷۵۰ ستاد فرعی نیز در سطح ادارات، کارخانجات، مساجد و مراکز آموزش عالی و ۸۰۰ ستاد فرعی در مناطق روستایی استان همدان برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان تشکیل شده که برای این منظور تاکنون چهار جلسه در سطح استان، ۲۵ جلسه در شهرستان‌ها و ۵۰ جلسه کارگروه‌های تخصصی برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:با توجه به موفقیت‌ها و پیروزی‌های چشمگیر نظام جمهوری اسلامی که در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نظامی به دست آمده است امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که نخستین جشن ملی در سال ۱۴۰۰ است.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: برنامه‌های دهه فجر از ۱۲ بهمن و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به کشور با نواختن زنگ انقلاب در ۱۹ منطقه آموزش و پرورش استان همدان و در بیش از سه هزار واحد دانش‌آموزی با همکاری کارگروه دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

به گفته  او برگزاری المپیاد علمی و قرآنی طلاب استان همدان، اعزام تیم‌های تخصصی بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت، تجلیل از خلبانان، درجه داران و کارکنان نیروی هوایی به مناسبت روز نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ماه، برگزاری رزمایش سایبری توسط کارگروه‌های بسیج و نیرو‌های مسلح، بهره برداری از ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های شاخص بزرگداشت دهه فجر در استان همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:همچنین همایش پیشکسوتان و مبارزان دوران قبل از انقلاب با همکاری دفتر نماینده  ولی فقیه و استانداری همدان و جشنواره هنر‌های تجسمی هم برگزار می شود.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: برگزاری جشنواره اذان منتظران، عصر شعر انقلاب، بزرگداشت بانوی انقلاب، جشن انقلاب توسط ۴۸ اتحادیه‌ها و ۳۵ هزار واحد صنفی و راه اندازی کاروان انقلاب از دیگر برنامه‌های شاخص ایام الله دهه فجر در استان است.

او گفت: برگزاری مسابقه محله توسط کارگروه فضای مجازی سازمان صدا و سیما، تجلیل از کارگران، کارآفرینان و برگزاری مسابقات فرهنگی و جشن انقلاب روستایی با محوریت کارگروه روستایی و عشایری نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

«برنامه تجلیل از زنان انقلابی، مسابقات ورزشی، جشن مهمانی لاله‌ها در ۷۰۰ گلزار شهدای استان، برنامه‌های شادپیمایی در پیاده‌راه بوعلی شهر همدان و ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری کودکان و نوجوان» نیز از دیگر برنامه‌های  دهه فجر در استان همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برنامه شاخص دهه فجر در شب ۲۲ بهمن طنین ندای «الله اکبر» در سطح کشور و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۷۵ نقطه شهری و روستایی استان همدان همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر همدان به شکل خانوادگی و در مسیر ۶ خیابان فرعی به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
مسئولان شما را به آبروی حضرت زهرا قسم به داد مردم برسید ما دیگر طاقت نداریم قیمت سیب زمینی در همدان به۱۵ تومن رسیده ای هوار ای داد ........