۶ هزار ویژه برنامه سالگرد پیروزی انقلاب در کردستان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر امسال، ۶ هزار ویژه برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج حجت الاسلام سید محمد سادات امروز در جلسه نهایی ستاد دهه فجر استان کردستان در سنندج گفت: برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید هرسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و هر اندازه گرامیداشت این ایام باشکوه‌تر باشد نقشه‌های دشمنان کمرنگ‌تر خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان می گوید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود که بازتولید دستاورد‌های نظام و انقلاب است برای این ایام برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و برای بهتر برگزار کردن برنامه‌ها ۲۴ کمیته را در دستگاه‌های مختلف تشکیل داده است.

به گفته او: براساس برنامه‌های پیش بینی شده و فعالیت کمیته‌های ۲۴ گانه، ۶ هزار ویژه برنامه سالگرد پیروزی انقلاب برای اجرا در ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری جشن انقلاب در مناطق مختلف استان، آذین بندی سطح شهر‌ها و روستاها، غباروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر، تبیین دستاورد‌های نظام و دیدار نهاد‌های مختلف با نماینده، ولی فقیه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.

بهره برداری از هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی

مدیرکل صدا و سیمای کردستان نیز در این جلسه گفت: در ایام دهه فجر هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی در شهرستان‌های بانه، سقز و مریوان به بهره برداری خواهد رسید.

جعفر عبدالملکی از دستگاه‌های مختلف و مسئولان کمیته‌های دهه فجر خواست لیست افتتاحیه‌ها را به صدا و سیما تحویل دهند و گفت: همچنین برای تبیین دستاورد‌های نظام و اطلاع رسانی به مردم از طریق صدا و سیما، به افراد توانمند، مسلط و باتجربه نیاز داریم.

او می گوید: همچنین لازم است در زمینه پویش‌های ملی دهه فجر در استان توجه بیشتری شود، ضمن اینکه صدا و سیما آمادگی لازم برای پخش مستقیم تمام برنامه‌ها را دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.