اولین جشنواره گاز و رسانه در کردستان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت: جشنواره گاز و رسانه برای اولین بار اسفند ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج هوشنگ اولی زاده  گفت: جشنواره گاز و رسانه با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و رعایت ایمنی در مصرف گاز ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند» و «عکس»، آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، گفت: محور‌های جشنواره شامل گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی در کردستان، گاز و ایمنی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست با گسترش گازرسانی به مناطق مرزی استان است.

او با بیان اینکه این جشنواره دارای بخش ویژه "گاز و رعایت الزامات ایمنی" است، می گوید: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

اولی زاده گفت: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در یکی از نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان می گوید: خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند لینک آثار خود را به پیام‌رسان واتساپ شماره ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند و نشریات مکتوب نیز اصل نشریه را به دبیرخانه واقع در خیابان اردلان کوچه راهنمایی و رانندگی دفتر خبرگزاری فارس در سنندج تحویل دهند.

به گفته او: آخرین فرصت ارسال آثار، پنجم اسفندماه ۱۴۰۰ و زمان برگزاری اختتامیه هم ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ است.

اولی زاده گفت: به نفر اول در هر بخش، تندیس، لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم، لوح تقدیر و مبلغ نقدی هشت میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۶ میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.