رقابت ۵ تیم در اولین لیگ بوکس کرمانشاه

دبیر هیات بوکس کرمانشاه گفت: مهم‌ترین هدفی که از برگزاری این رقابت‌ها دنبال می‌کنیم، ایجاد نشاط و پویایی دوباره در بوکس کرمانشاه است. همچنین می‌خواهیم استعدادهای جدیدی را از دل این رقابت‌ها پیدا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- خدر ولدی گفت: رقابت‌های لیگ بوکس استان، آغاز شده است؛ باتوجه به گذشت نزدیک به دوسال از شیوع بیماری کرونا و تاثیراتی که این بیماری طی این مدت روی رشته‌های پربرخورد از جمله بوکس Tگذاشته، برنامه برگزاری لیگ بوکس استان را تدارک دیده‌ایم.

به گفته ولدی، پس از اعلام فراخوانی که به باشگاه های مختلف دادیم حدود ۱۰ تیم اعلام آمادگی کردند، اما تعدادی از تیم‌ها بنا به دلایل مختلفی از حضور منصرف شدند و رقابت‌ها با حضور پنج تیم آغاز شد.  رقابت‌های لیگ بوکس کرمانشاه با حضور پنج باشگاه حشمتیان فر، ناجی، کامیاب، اورامانات و ترادیده آغاز شده و به مدت پنج هفته هم ادامه خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاشیم تا این رقابت‌ها پیش از اسفندماه که رقابت‌های قهرمانی کشور را خواهیم داشت به پایان برسد.

رقابت‌های لیگ بوکس کرمانشاه روزهای جمعه هر هفته در محل خانه بوکس برگزار می‌شود که در نوبت صبح تیم‌ها وزن‌کشی دارند و در نوبت عصر هم رقابت‌ها برگزار می شود. ورود علاقمه‌مندان بوکس برای تماشای رقابت‌ها به سالن محل برگزاری آن آزاد است.

کمیته فنی هیات بوکس استان در محل برگزاری رقابت‌ها حضور دارند تا بوکسورهای مستعد حاضر در این رقابت‌ها را شناسایی کنند و از آن‌ها برای حضور در تیم استان جهت اعزام به مسابقات کشوری دعوت کنیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.