نشست رئیس سازمان خصوصی سازی با مدیرعامل استقلال برگزار شد

در جلسه مدیرعامل استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی طرفین در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان- حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور امروز میهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود. در این جلسه، طرفین در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به نقل از باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو بعد از پایان این نشست گفت: درست است که ۲۰۰ - ۳۰۰ میلیارد بدهکار هستیم، ولی هزاران میلیارد دارایی داریم و این شفاف سازی به ما کمک می‌کند که ما بتوانیم در تابلو بورس یک جایی پیدا کنیم. این امکان را به ما می‌دهد که هوادار ما بداند که یک شرکت ورشکسته و تیم فوتبال بدهکاری نیست و یک سرمایه داری است که بدهکار هم است، اما یک بخش کمی بدهی دارد و ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد بدهی در مقابل هزاران میلیارد دارایی، قابل قبول است. در اقتصاد ایران و آسیا جای خود را نشان دهیم و عرض اندام کنیم و نشان دهیم که تیم استقلال، تیمی است که شاخصه‌های فنی و شاخص‌های قهرمانی در آسیا را دارد و هم انشالله بخش اعظمی از تولید ثروت را با فرآیند اقتصادی کشور به دست می‌آورد.


بیشتر بخوانید


قربان نزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی هم گفت: تقریبا یک ماه پر فشار در خصوص واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس داشیم. جلساتی در سازمان خصوصی سازی در حال برگزاری است و در این مدت مدیران عامل دو باشگاه و دست اندرکاران مالی و اداری دو باشگاه، سازمان بورس، وزارت ورزش و بقیه کسانی که در نهاد‌های مرتبط مثل سازمان مالیات و حسابرسی و ... حضور دارند، دعوت شدند و یک هم افزایی در حال شکل گیری است تا انشالله طلسم واگذاری این دو باشگاه شکسته شود. یکی از انتقاداتی که همیشه وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی نسبت به این دو باشگاه داشتند، عدم رعایت استاندارد‌های مالی و حسابرسی بود که این اتفاق خوشبختانه با رصد ما در باشگاه استقلال به نحو شایسته‌ای دنبال می‌شود، ولی همه مطالبه این است که تا پایان بهمن، بتوانیم نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در بازار فرابورس درج کنیم و بعد هم مردم در افزایش سرمایه دو باشگاه مشارکت کنند که این اتفاق باعث می‌شود علاوه بر سهام دار شدن مردم، خود باشگاه هم از این درآمد منتفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار