به زودی؛

۲۳ پروژه عمرانی در خرمشهر اجرا می‌شود

فرماندار ویژه خرمشهر از اجرای ۲۳ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ نادر عمید زاده فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۲۳ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

او با اعلام آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب در خصوص ماده ۵۶ با ۴۰۰ میلیارد اعتبار، این پروژه را سه ساله و زمان آغاز آن را پایان بهمن تا روز‌های نخست اسفند امسال خواند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرمت نقاط ریزشی و مرمت خطوط آبرسانی با تایید پیمانکار، برگزاری مناقصه آب شیرین کن پنج هزار مترمکعبی که مشکل تامین آب مینوشهر و آغاز روند اتصال آب‌های حوزه غرب کارون به خط غدیر در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

عمیدزاده از تکمیل بیمارستان قلب این شهرستان تا نیمه سال آینده خبر داد و گفت: برای تکمیل آن بر اساس مصوبات رئیس جمهور ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار تعیین شده است.

روند احداث بیمارستان تخصصی جراحی قلب و عروق خرمشهر از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود.

او از پیگیری نماینده مردم خرمشهر در کمیسیون عمران مجلس در خصوص روند اجرایی پروژه چهار بانده کردن جاده اهواز به خرمشهر و تزریق ۲۷۰ میلیارد تومان برای بهسازی ۲۰ کیلومتر اول این جاده خبر داد و گفت تلاش‌ها از سوی استانداری خوزستان برای تامین اعتبار بیشتر نیز در حال انجام است.

او به در حال ساخت بودن مرکز بهداشت ۳۲ تخته سردار سلیمانی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: او همچنین از تصمیم برای راه اندازی مرکز درمانی دیگر توسط بخش خصوصی، صدور مجوز برای احداث ۶ خانه بهداشت دیگر در روستا‌های خرمشهر خبر داد.

عمیدزاده با بیان تشکیل یک کمیته برای برخورد با جذب نیرو‌های جویای کار غیر بومی به جای جوانان بومی منطقه، اشتغال افراد بومی متخصص و تحصیل کرده را حق طبیعی آن‌ها اعلام کرد و رونق بندر، گمرک، مرز شلمچه و فعال سازی شیلات و شهرک صنعتی خرمشهر را کاهش بیکاری‌ها موثر دانست.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.