جوانی که پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک را رد کرد

یک جوان ۱۹ ساله پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک برای ردیابی نکردن جت شخصی او را رد و اعلام کرد که این کار برای او لذت بخش است.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک جوان ۱۹ ساله که جک سویینی نام دارد، با استفاده از یک حساب توئیتری، حرکت جت شخصی ایلان ماسک را دنبال می‌کند. این جوان گفت که ایلان ماسک به او پیشنهادی ۵ هزار دلاری داده تا این حساب را ببندد و به او توصیه کند که چگونه می‌تواند جلوی ردیابی جتش را بگیرد. اما سویینی پیشنهاد ماسک را رد کرده و گفته لذت ردیابی کردن این جت خیلی بیشتر از گرفتن ۵ هزار دلار پول است.

به گزارش businessinsider؛ ایلان ماسک از طریق پیام‌های خصوصی در توئیتر با جک سویینی تماس گرفته و از او خواسته که حساب توئیتری ElonJet@ را حذف کند. ماسک ادعا کرده که این اکانت امنیت او را به خطر می‌اندازد. ماسک در گفت‌وگویی با این جوان گفت: "چطور است که در ازای گرفتن ۵ هزار دلار اکانت را به من بفروشی و کمک کنی که کمتر ردیابی شوم؟ " سویینی گفت: "این پیشنهاد کافی نیست، اما قابل انجام است. ولی امکان دارد پیشنهاد را به ۵۰ هزار دلار برسانید؟ "

سویینی قصد دارد از این مبلغ برای کمک هزینه دانشگاه و خرید یک خودروی تسلا مدل ۳ استفاده کند. او مدعی است که برای این پروژه تلاش زیادی کرده و ۶۵ هزار دلار برای او کافی نیست و نمی‌تواند جایگزین لذتی که او از این کار می‌برد، شود.

ایلان ماسک پیشنهاد ۵۰ هزار دلاری را نپذیرفت

ماسک پس از پیشنهاد ۵۰ هزار دلاری این پسر گفت که درباره آن فکر می‌کند، اما مدتی بعد مدعی شد که اطلا منطقی نیست بخواهد برای حذف یک اکانت توئیتری انقدر هزینه کند. سویینی هم گفت که احتمالا ماسک به توصیه‌های فنی او عمل کرده و با استفاده از یک سیستم مسدودسازی، توانسته شناسه جت را تغییر دهد تا ردیابی سخت‌تر شود. زمانی که ماسک، پیشنهاد ۵۰ هزار دلاری سویینی را رد کرد؛ او تصمیم گرفت قضیه را رسانه‌ای کند.

گفتنی است که حساب توئیتری ردیابی جت ایلان ماسک از ژوئن ۲۰۲۰ شروع به کار کرد. سویینی یکی از طرافداران ماسک بود و هدفش از ردیابی این بود که بداند مدیرعامل تسلا کجاست و در کدام یک از شرکت هایش کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار