استاندار چهارمحال و بختیاری:

استکبارستیزی امام خمینی (رە) سرآغاز شکل‌گیری انقلابی متفاوت بود

استاندارچهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی حاصل تلاش در جهت تبیین مفاهیم اسلامی و تبلیغ و توسعه پیام دین در بین مردم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر با صدور پیامی این جشن بزرگ ملی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:


بیشتر بخوانید


ایام‌الله دهه فجر هرسال یادآور بزرگترین رویداد تاریخی برای ملت ایران است که در طول قرن‌ها از دستیابی به ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم مانده بود و همواره و به هر بهانه‌ای مورد ظلم شاهان و حکام خودکامه در ادوار مختلف قرار می‌گرفتند.

روشن‌بینی و استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رە) و حرکت بسیار عظیم ایشان در بسیج توده‌های مردم، سرآغاز شکل‌گیری انقلابی متفاوت با همه انقلاب‌های دنیا بود که هم اسلامیت و هم ایرانیت را معنایی خاص بخشید.

انقلاب اسلامی حاصل تلاش در جهت تبیین مفاهیم اسلامی و تبلیغ و توسعه پیام دین در بین مردم بود، تبیینی که کوشید تا مفاهیم را از گوشه و کنار کتاب‌ها و متون علمی خارج کرده و به صحنه اجتماعی بیاورد.

حال با بیش از گذشت چهار دهه از حیات انقلاب اسلامی، ایران عزیز علی‌رغم همه دشواری‌ها، دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان به مسیر نورانی خود ادامه داده و کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت متکی بر توان و استعداد‌های داخلی قرار دهد که به حمدلله نتیجه این خودباوری، قدرت و عزت بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست.

استان چهارمحال و بختیاری به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجدانه فرزندان این آب و خاک در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گرفته و امید است با اعتبارات و پروژه‌های در دست اقدام، این استان بتواند نقش بزرگ خود را در همه بخش‌ها و در سطح ملی به منصه ظهور برساند.

اینجانب چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم متدین، آگاه و با فرهنگ استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی همگان در خدمت به نظام مقدس اسلامی و پایداری آن را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.