تاخت و تاز بی امان کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از از افزایش چشمگیر مبتلایان جنوب غرب خوزستان به بیماری کرونا و رسیدن آمار آن به ۱۶۰ بیمار خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶۰ مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که ۱۰۳ نفر مربوط به آبادان، ۵۴ نفر در خرمشهر و ۱۳ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

به گفته او ۱۵۸ نفر از مبتلایان جدید کرونا سرپایی هستند که ۹۶ نفر در آبادان، ۵۱ نفر در خرمشهر و ۱۱ نفر از شادگان با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

این مسئول گفت: دیروز هفت بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و ۶ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه ۱۷ نفر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام ثبت یک روز بدون فوتی بر اثر کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۵۷ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۹۰ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۹۷۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.