جزئیات رویداد منطقه ای استارتاپی "اینوتکس پیچ"

مدیرعامل شرکت نیروی غرب و نماینده کارخانه نوآوری و شتابدهنده نیروی غرب گفت : رویداد منطقه ای استارتاپی "اینوتکس پیچ" بخش جانبی از رویداد بزرگ اینوتکس یعنی بزرگترین نمایشگاه بین المللی نوآوری در کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مریم حسینی گفت : اینوتکس تنها نمایشگاه نوآوری در کشور است که اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران برگزار می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت نیروی غرب و نماینده کارخانه نوآوری و شتابدهنده نیروی غرب این نمایشگاه بخش‌های مختلفی دارد و اجزای مختلف نوآوری و فناوری کشور در آن حضور دارند.

یکی از بخش‌های جانبی این نمایشگاه رویداد رقابتی است که میان استارتاپ‌ها برگزار می‌شود که این رقابت‌ها ابتدا در سطح مناطق کشور برگزار شده و استارتاپ‌های برگزیده به بخش نهایی رویداد راه می‌یابند.

برای شرکت در این رویداد ابتدا رقابت در سطح شش منطقه کشور برگزار شده که در منطقه غرب کشور، کرمانشاه عهده دار برگزار این رویداد است.

این رویداد برای دومین بار در منطقه غرب کشور برگزار شده و هر دو بار کرمانشاه میزبان برگزاری آن بوده است.

استارتاپ‌های استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان دربرگزاری این رویداد مشارکت دارند در مجموع بیش از ۴۰ ایده از این استان‌ها به دبیرخانه رویداد ارسال شده است.

عمده ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه در حوزه IT است، اما در سایر حوزه‌ها مانند کشاورزی، علوم پزشکی و ... هم ایده داشته‌ایم.

با توجه به مهلت کم برای بررسی ایده‌ها در مراسم اختتامیه یک داوری اولیه در خصوص ایده‌ها توسط داوران پارک علم و فناوری پردیس تهران صورت گرفته است.

با داوری اولیه از مجموع بیش از ۴۰ ایده، ۲۴ ایده به مرحله اختتامیه رویداد راه پیدا کرده اند.

این ایده‌ها روز پنجشنبه (۱۴ بهمن) در آیین اختتامیه رویداد در محل کارخانه نوآوری داوری شده و در نهایت سه ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.

ایده‌های برگزیده به رقابت نهایی در رویداد اینوتکس که اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.