ابتلای نخست وزیر کانادا به کرونا با وجود تزریق سه دوز واکسن

تست کرونای جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با وجود تزریق سه دوز واکسن مثبت از آب در آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان – جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با وجود تزریق دوز تقویتی واکسن کرونا، به کووید-۱۹ مبتلا شد.
به گزارش سی ان ان، در حالی که کانادا با افزایش موارد ابتلا به سویه امیکرون کرونا روبروست، ترودو امروز (دوشنبه) در حساب توییتری خود از ابتلایش به کرونا خبر داد.

جاستین ترودو که سه دوز واکسن کرونا تزریق کرده است، امروز صبح در حساب توییتری اش نوشت: امروز صبح جواب تست من به کووید-۱۹ مثبت از آب در آمد. من این هفته از دور کار خواهم کرد و از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی پیروی می‌کنم.

او سپس از همگان خواست که واکسن کرونا و دوز تقویتی آن را تزریق کنند.

جاستین ترودو و خانواده اش چندین روز است که به دلیل آنکه در معرض کرونا قرار گرفته اند، در قرنطینه به سر می‌برند. همچنین طبق اعلام دفتر نخست وزیری کانادا، یکی از سه کودک مدرسه‌ای جاستین ترودو نیز به کرونا مبتلا شده است.

اگرچه ترودو نگفته است چطور در معرض کرونا قرار گرفته، اما او روز چهارشنبه با چندین نفر از اعضای کابینه دیدار کرد.

در حالی کانادا با افزایش نرخ ابتلا به کرونا روبروست که این کشور یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون را دارد؛ به طوری که از هر ۵ کانادایی، ۴ نفر از آن‌ها دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

گفتنی است پیش از این، معاون رئیس بهداشت عمومی کانادا در سخنانی گفته بود: فشار بر سیستم بهداشت بسیار زیاد است و همه ما، چه فردی و چه جمعی، هر چه می‌توانیم را برای کاهش فشار بر سیستم بیمارستانی و کارکنان خسته بهداشت مان که در خط مقدم قرار دارند، انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم این، چیزی است که ما واقعا نیاز داریم تا بر ان متمرکز شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
آزموده را آزمودن خطاست شواهد نشون میده حتی سه دوز واکسن هم در مورد امیکرون موثر نیست باز هم ستاد کرونا بر اشتباه خودش پافشاری کنه و راهکارهای اساسی رو به حساب نیاره
آخرین اخبار