هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال؛

ملوان به دنبال حفظ صدرنشینی/ مصاف تیم‌های قعرنشین لیگ یک با یکدیگر

مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشورمان امروز با برگزاری ۹ دیدار همزمان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته هفدهم لیگ فوتبال آزادگان ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با برگزاری ۹ دیدار از ساعت ۱۴:۰۰ پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های مهم هفته هفدهم تیم فوتبال ویستاتوربین تهران به مصاف تیم ملوان بندرانزلی صدرنشین می‌رود.

برنامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

  • شهرداری آستارا - پارس جنوبی جم /ساعت ۱۴:۰۰
  • استقلال خوزستان - مس شهر بابک /ساعت ۱۴:۰۰
  • مس کرمان - خیبر خرم‌آباد /ساعت ۱۴:۰۰
  • قشقایی شیراز - خوشه طلایی ساوه /ساعت ۱۴:۰۰
  • رایکا بابل - شمس آذر قزوین /ساعت ۱۴:۰۰
  • شهرداری همدان - سایپا /ساعت ۱۴:۰۰
  • آرمان گهر - استقلال ملاثانی /ساعت ۱۴:۰۰
  • ویستاتوربین تهران - ملوان /ساعت ۱۴:۰۰
  • شاهین شهرداری‌بوشهر - ماشین‌سازی‌تبریز /ساعت ۱۴:۰۰

ویستاتوربین تهران - ملوان

در یکی از دیدار‌های مهم لیگ آزادگان تیم‌های فوتبال ویستاتوربین تهران و ملوان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم فوتبال ویستاتوربین تهران با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۶ بازی در رده سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد، اما تیم فوتبال ملوان با کسب ۳۶ امتیاز از ۱۶ بازی در رده نخست لیگ آزادگان قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود در رده نخست را محکم‌تر کند.

ویستاتوربین تهران - ملوان

تیم فوتبال ویستاتوربین تهران در دیدار هفته شانزدهم لیگ آزادگان به مصاف تیم خیبرخرم آباد رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد، اما در آنسوی میدان تیم ملوان در هفته شانزدهم به مصاف تیم شاهین شهرداری‌بوشهر رفت و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

مس کرمان - خیبر خرم‌آباد

در یکی از دیدار‌های دیگر در هفته هفدهم لیگ آزادگان تیم‌های فوتبال مس کرمان و خیبر خرم‌آباد به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با کسب ۳۲ امتیاز از ۱۶ مسابقه در رده دوم جدول جای دارد، اما تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۳۲ امتیاز از ۱۶ بازی در رده سوم جدول جای گرفته است. پیروزی مس کرمان  در این دیدار می‌تواند رتبه دوم و سوم جدول لیگ یک را جا به جا کند.

مس کرمان - خیبر خرم‌آباد

تیم فوتبال مس کرمان  در دیدار هفته شانزدهم لیگ آزادگان به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اما در آنسوی میدان تیم خیبرخرم آباد در هفته شانزدهم به مصاف تیم ویستاتوربین تهران رفت و با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد.

آرمان گهر - استقلال ملاثانی

در چارچوب دیدار‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان تیم‌های فوتبال آرمان گهر و استقلال ملاثانی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم فوتبال آرمان گهر با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۶ مسابقه در رده چهارم جدول جای دارد، اما تیم فوتبال استقلال ملاثانی با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۶ بازی در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

آرمان گهر - استقلال ملاثانی

تیم فوتبال آرمان گهر  در دیدار هفته شانزدهم لیگ آزادگان به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد، اما در آنسوی میدان تیم استقلال ملاثانی در هفته شانزدهم به مصاف تیم شهرداری همدان رفت و این دیدار با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

شاهین شهرداری‌بوشهر - ماشین‌سازی‌تبریز

تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز با کسب ۵ امتیاز از ۱۶ بازی در رده‌های هفدهم و هجدهم لیگ آزادگان قرار دارند. تیم فوتبال شهرداری بوشهر در هفته شازدهم به مصاف تیم ملوان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، اما در آنسوی میدان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل تیم آرمان گهر متوقف شد.

شاهین شهرداری‌بوشهر - ماشین‌سازی‌تبریز

جدول لیگ یک تا پایان هفته شانزدهم

جدول لیگ یک تا پایان هفته شانزدهم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار