جمهوری اسلامی، نظامی متکی به آرای مردم است

سخنران مراسم محوری ۱۲ بهمن در بیرجند گفت: جمهوری اسلامی برای اولین بار در ایران پدیدار شد و به آرای مردم وابسته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مردم و مسئولان در نقاط مختلف استان یوم الله ۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) گرامی داشته شد و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان شد.

حجت الاسلام نوفرستی سخنران مراسم محوری ۱۲ بهمن در بیرجند گفت: بنا به فرموده امام راحل (ره) برای اولین بار در نوع نظام سیاسی ایران، مسئله جمهوری اسلامی مطرح شد که متکی به آرای مردم است.

او گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و رهبر معظم انقلاب در چله انقلاب فرمودند اکنون در مرحله خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی هستیم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نوفرستی گفت: مسیر حق بر دل‌ها اثر می‌گذارد، چون حق است و این نهضت بزرگ دینی با قدرت و شکوه پا به میدان گذاشت و چارچوب‌های مادی را شکست و دین و دنیا را کنار هم مطرح کرد.

سخنران مراسم گرامیداشت بازگشت امام راحل (ره) به کشور گفت: انقلاب اسلامی توانست جریان بلوک شرق را در هم بشکند و امروز صدای در هم شکسته شدن قدرت آمریکایی‌ها به گوش می‌رسد.

او گفت: در حالی که انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی شعار‌های خود با قدرت پیش می‌رود امروز اسلام را نه تنها در منطقه که در سطح جهان به وعده‌های الهی و اندیشه امام و انقلاب صادر کردیم.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار