تکمیل ۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اردبیل تکمیل و بهره برداری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سجاد انوشیروانی گفت: این پروژه‌های ورزشی با تخصیص کامل ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به سرانجام می‌رسند که تاکنون ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: با تلاش پیمانکاران سعی داریم تا چمن ورزشگاه خلخال، خانه وزنه‌برداری اردبیل و چندین پروژه ورزش روستایی را نظیر قره‌قیه مشگین‌شهر را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

به گفته او با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تلاش بر این است تا تخصیص و ابلاغ اعتبارات این حوزه به موقع انجام و از فصل کاری پیش رو بهترین استفاده در تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام ببریم.

انوشیروانی گفت: در کنار اصلاح چمن استادیوم تختی و تبدیل آن به چمن مصنوعی سعی بر این است تا جایگاه تماشاگران و رختکن نیز بازسازی شده و این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات مختلف آماده شود.

او می گوید: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی در نظر گرفته شده اما امسال به رغم وعده داده شده، نتوانستیم عملیات بهسازی و بازسازی را شروع کنیم که با تأمین کامل اعتبار در سال آینده و با بهبود شرایط جوی کارهای عمرانی آغاز خواهد شد.

به گفته انوشیروانی امیدواریم در نیمه اول سال آینده این ورزشگاه بعد از بازسازی به عنوان یک مجموعه استاندارد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و رشته‌های ورزشی از این مجموعه استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا در مناطق مختلف استان مجموعه‌های ورزشی رها شده به حال خود در سال‌های قبل سر و سامان پیدا کرده و وضعیت مناسبی را برای ورزش و تفریحات سالم جوانان و نوجوانان در شهرها و روستاها فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.