آزادی ۶۹ زندانی مشمول عفو در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۶۹ زندانی مشمول عفو در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ویژه برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با سرکشی مقامات قضایی از زندان‌های استان و آزادی ۶۹ نفر از زندانیان آغاز شد.

مقامات قضایی در شهرستان‌های بروجن و لردگان از زندان‌های مرکزی این دو شهرستان بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان مشکلات و درخواست‌های ایشان را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دادند.


بیشتر بخوانید


در شهرکرد مرکز استان نیز اعضای شورای قضایی به همراه معاونین دادگستری و جمعی از قضات دادسرا از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان به درخواست‌های ایشان رسیدگی کردند.

در این بازدید آیین آزادسازی زندانیان نیز با حضور مقامات ارشد قضایی استان برگزار شد و تعداد ۶۹ زندانی که مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته بودند با بدرقه رئیس کل دادگستری و سایر مقامات از بند حبس رهایی و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان در این مراسم با تجلیل از تلاش‌های دلسوزانه مدیرکل و کارکنان زندان‌های استان، پیگیری مطالبات و مشکلات مددجویان زندان‌ها و توجه به طرح پایش و غربالگری زندانیان را گامی مهم در جهت نیل به سیاست‌های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها عنوان کرد.

حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های استان نیز با تبریک دهه مبارک فجر گفت: ارتباط مستمر مراجع قضایی با زندانیان به آنان اطمینان می دهد که حقوق شهروندی زندانیان همواره مورد توجه نظام و مسئولین است.

گفتنی است در جریان بازدید اعضای شورای قضایی استان از زندان شهرکرد بند یک زندان مرکزی که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال تجهیز و مرمت شده بود توسط رئیس کل دادگستری استان افتتاح شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار