با وجود همه مشکلات اقتصادی ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پشتوانه اسلام به پیروزی رسانید؛ امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام در سن ۸۰ سالگی حکومت تشکیل داد و در مقابل همه ابرقدرت های شرق و غرب ایستاد و بر مبنای اسلام است که امروز در خاورمیانه قدرتمند هستیم و حرف اول را می زنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت‌الله مصطفی علما، امروز (۱۲ بهمن) در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در حسینیه شهدای کرمانشاه گفت:  تاقبل از انقلاب ایران و کرمانشاه جولانگاه آمریکایی‌ها بود؛ امروز به برکت انقلاب اسلامی کار به جایی رسیده که آمریکا یک طرف میز مذاکره است و ما در طرف دیگر آن.

با وجود همه گرانی ها و مشکلات اقتصادی موجود، ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است. وجود چهره‌های مطرحی مثل حاج قاسم به عنوان افتخارات انقلاب اسلامی هستند؛ ما از امثال حاج قاسم کم نداریم، هرچند ممکن است ظهور و بروز نداشته باشند و شناخته شده نباشند.

 مطرح شدن موضوع جهاد تبیین در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، یک حرف عمیق است و در پشت واژه جهاد تبیین خیلی چیزها خوابیده است که می تواند در حراست از انقلاب اسلامی تا هزاران سال نقش تاثیرگذار داشته باشد. هرکس باید به سهم خود انقلاب را تبیین کند. هرکس باید به حد توان خود در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین تلاش کرده و با آمدن به میدان در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب بکوشد.

 امروز جوانان ما از انقلاب هیچ نمی‌دانند، لذا باید دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب به مردم به‌ویژه جوانان گفته شود تا آن‌ها بدانند نظام چه خدماتی به مردم کرده است. اسلام پس از ۱۴۰۰ سال تنها با تکیه بر جهاد تبیین زنده مانده، چراکه هرکس از مداح و روضه‌خوان گرفته تا واعظ و دیگران همه و همه برای مانایی اسلام پای کار بوده اند.

رهبری در بیانات اخیر خویش بر موضوع غیرت انقلابی نیز تاکید ویژه داشته‌اند، باید موضوع غیرت دینی را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و ... پروبال بدهیم. آیت الله صافی گلپایگانی  یکی از چهره های برجسته انقلاب بود که در طول حیات خویش ۸۰ جلد کتاب نوشته و خدمات زیادی به انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار