جعفری:

دهه فجر فرصت و الگوی مناسبی برای جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) دهه فجر و دستاورد های انقلاب اسلامی را فرصت و الگوی مناسبی برای جهاد تبیین بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ احمد جعفری گفت: نظام سلطه بین الملل درصد است تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما غافل اند از اینکه با برگزاری دهه فجر در هر سال نسبت به سال گذشته چراغ انقلاب پرفروغ و درخشان تر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز ضمن برشمردن ویژگی های جهاد تبیین دهه فجر را الگو و فرصت مناسبی دانست تا فعالیت‌های ایران را قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب که حفظ دستاوردهای آن نمونه بارزش است برای نسل های جوان بازگو کند گفت: دهه فجر لیله القدر انقلاب اسلامی است و اهتمام به قداست و حفظ آن امری لازم و ضروری است.

او با بیان اینکه جشنهای دهه فجر بهتر است به سمت کوچه‌ها،معابر،بازارها،سوق پیدا کند، گفت: بسیج با اجرای برنامه‌های محله محوری این ماموریت را دنبال می کند.

جعفری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعه پردازی و تحقق تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم بیان شده است اشاره کرد و گفت: قطعاً نسل نو وظیفه‌ی سنگین تر از جوانان اوایل انقلاب بر دوش دارند، چراکه حفظ انقلاب و گسترش آن در اقصی نقاط جهان کاری مهم و ضرورتی انکار ناپذیر در عصر مدرنیته محسوب می شود.

سرهنگ جعفری از اجرای ۸۰۰ برنامه مختلف با موضوعات فرهنگی، خدمات رسانی، اجتماعی و بصیرتی که مهمترین آن برگزاری نشست های محله محور با موضوع جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات موجود و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است خبر داد.

او، افتتاح چند طرح مهندسی و بسیج سازندگی در محدوده شرق شیراز را از دیگر برنامه های دهه فجر که در سطح ستاد ناحیه اجرا خواهد شد عنوان کرد.

سرهنگ جعفری گفت: امسال برای اولین بار برنامه به سه سطح محله ای(پایگاه محور) حوزه ای و ناحیه ای تقسیم شده که بیشترین حجم برنامه ها در سطح محلات توسط پایگاه های بسیج انجام شده و ستاد ناحیه و حوزه های مقاومت به عنوان پشتیبان اجرای برنامه ها نقش ایفا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه و کمک به نیازمندان، راه اندازی اشتغال خرد و خانگی از طریق اعطای تسهیلات و کمک به رفع نیاز های ساختاری از دیگر برنامه های مهم این رده است که در کنار تقویت گروه های جهادی از طریق مشاوره تخصصی انجام می شود.

او با تاکید بر موضوع مهم فضای مجازی به عنوان قالب و موضوع برنامه های اجرایی از محورهای دیگر برنامه های دهه فجر خواند و گفت: تولید محتوای فاخر و انتشار هدفمند فعالیت های بسیج در بستر های مختلف خصوصا در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از برنامه های این رده محسوب می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار