منافی: تیم ملی فوتبال با ذخیره‌هایش هم توانایی شکست امارات را داشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان می‌توانست با ذخیره‌هایش هم از سد تیم ملی امارات عبور کند.

باشگاه خبرنگاران جوان -جواد منافی پیشکسوت فوتبال درباره  برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: در هر صورت صعود به جام‌جهانی مسجل شده و این بازی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شد. البته می‌توانستیم با گل بیشتری  تیم امارات را  شکست بدهیم، زیرا آن‌ها شرایط آرمانی نداشتند و حتی با بازیکنان ذخیره  هم می‌توانستیم آن‌ها را ببریم. کادرفنی می‌توانست از بازیکنانی که کمتر بازی کردند بهره‌مند شود، زیرا آن‌ها هم پتانسیل بالایی دارند. همچنین باید پذیرفت زور امارات به ما نرسید، چون آن‌ها در حد و اندازه ما نیستند. فوتبال امارات درجه دوم آسیا است. اکنون تیم‌هایی نظیر عربستان، ژاپن، کره، استرالیا و ایران بهترین تیم‌های حال حاضر هستند. حتی عراق هم کیفیت سالیان گذشته را ندارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که صعودش به جام جهانی قطر قطعی شده شب گذشته برابر تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت تا با ۲۲ امتیاز  در صدر جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی بماند.  

رفتار صادق محرمی بچگانه بود 

 برخی بازیکنان  تیم ملی فوتبال جوانی می‌کنند و دست به خطا‌های بی مورد می‌زنند. محرمی که در لیگ کرواسی بازی می‌کند خیلی بچگانه بازی کرد و وقتی یک کارت داشت نباید دوباره خطا می‌کرد و کارت قرمز می‌گرفت. او  می‌توانست  راحت  حریف  را کنترل  کند و  خطا نمی‌کرد،   زیرا در بازی با تیم ملی کره جنوبی به او نیاز داشتیم. علاوه بر این،   بازی  با تیم‌های ملی کره  جنوبی و لبنان می‌تواند برای ما تدارکاتی خوبی باشد. پتانسیل  تیم ملی کره  جنوبی خیلی بالا است و عیار تیم ملی در این بازی مشخص می‌شود.

صادق محرمی در بازی با تیم ملی امارات با دریافت ۲ کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد و او بازی با تیم ملی کره جنوبی را از دست داد.  

در بازی های جام جهانی باید از تک موقعیت ها بهره ببریم 

بازیکنان خوبی در نیمکت تیم ملی فوتبال  داریم که می‌توانند جای بازیکنان اصلی را پر کنند.  تیم ملی فوتبال باید در  بازی‌های بعدی از  موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرد و  کادر فنی هم  به بازیکنان جوان  بازی بدهد. به نظرم هر چه بازی‌های بعدی را  پُر گل‌تر ببریم به تیم ملی کمک می‌کند. مهاجمان  در بازی‌های نه چندان مهم  باید توپ‌های خود را به گل تبدیل کنند، زیرا در بازی‌های بزرگ آنقدر موقعیت‌گیر ما نخواهد آمد. مهاجمانی مانند طارمی و آزمون می‌دانند باید از موقعیت‌ها استفاده کنند، چون در بازی‌های بزرگ و  مسابقات جام‌جهانی باید از تک موقعیت خود بهره ببرند.  

تیم ملی فوتبال کشورمان با صعود به جام جهانی قطر بازی‌های باقی مانده اش تشریفاتی شده و کادر فنی می‌تواند دیدار‌های بعدی خود را به چشم بازی‌های تدارکاتی ببیند و از بازیکنان جوان در این بازی‌ها استفاده کند تا آن‌ها را محک خوبی بزند.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار