کروز اولین مسافرت خودران خود را انجام داد

به تازگی کروز، اولین آزمایش تاکسی خودران خودش را در سانفرانسیسکو انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - همزمان با راه اندازی سرویس تاکسی خودران، جنرال موتورز شروع به ارائه سواری خودران به ساکنان سانفرانسیسکو کرده است.

به گزارش سایت digitaltrends، هفته گذشته، جنرال موتورز پس از اجرای آزمایشی سرویس خودران کروز ویدئویی منتشر کرده که واکنش اولین مسافران را نشان می‌دهد. کایل وگت، مدیرعامل موقت کروز، در این باره گفت که سرویس خودران با تعداد کمی مسافر آغاز شده، اما به تدریج تعداد کاربران که از این خودرو استفاده می‌کنند، افزایش می‌یابد.

خبر حرکت کروز برای ارائه سفر‌های بدون راننده به عموم مردم در حالی منتشر شد که صندوق ویژن SoftBank، که در ابتدا ۹۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ در کروز سرمایه گذاری کرده بود، موافقت کرد که ۱.۳۵ میلیارد دلار دیگر را به این شرکت تزریق کند. وگت گفت:" این کمک مالی کروز را قادر به توسعه بیشتر خواهد کرد."

خودروی خودران

براساس گزارش‌ها، کروز توسط وگت و دن کان در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و جنرال موتورز سه سال بعد آن را خریداری کرد. علاوه بر سافت‌ بانک، سرمایه‌ گذاری از طیفی از سرمایه‌ گذاران، از جمله هوندا که چندین میلیارد دلار نیز در پروژه خودرو‌های خودران کروز سرمایه‌گذاری کرده، تامین شده است.

گفتنی است که کروز قصد دارد از وسایل نقلیه خود برای خدمات تاکسی ربات استفاده کند و با آزمایش فعلی در سانفرانسیسکو گامی دیگر به سمت هدف خود برداشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
ملت بهتره اول وصیت نامه اشون رو بنویسن بعد سوار این چیزا بشن
آخه این چطور میتونه بفهمه کسی داره سوار ماشین کناری میشه راننده اس یا مسافر ؟؟
آخرین اخبار