گوشی و ساعت‌های اپل جایگزین کلید‌ها می‌شوند

قرار است در دفاتر مرکز تجارت جهانی به جای کلید از آیفون و اپل واچ استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - با توجه به اینکه اکثر ما به گوشی‌های هوشمند وابسته هستیم، زمانی که خانه را ترک می‌کنیم، احتمال زیادی وجود دارد که گوشیمان تنها چیزی باشد که آن را فراموش نمی‌کنیم. به همین دلیل است که گوشی‌های هوشمند ما می‌توانند به عنوان کلید ماشین، خانه یا حتی دفاتر ما نیز عمل کنند و این موضوع ایده بدی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش ubergizmo، شرکت توسعه Silverstein Properties اعلام کرده که کلید‌های اداری سنتی را با آیفون و اپل واچ برای دفاتر مرکز تجارت جهانی جایگزین خواهد کرد. این کار باعث می‌شود کسانی که در ساختمان اداری کار می‌کنند و آیفون یا اپل واچ دارند، راحت‌تر از دستگاه‌های تلفن همراه خود به‌ عنوان روشی جایگزین برای ورود و خروج از ساختمان استفاده کنند.

اپل واچ

تال کرت، رئیس Silverstein Properties، گفت: "ما مفتخریم که با استفاده از نشان کارمند در کیف پول اپل، ورود کارکنان و مشتریان را به ساختمان‌ها، دفاتر آسان می‌کنیم. در آیفون و اپل واچ از طریق اپلیکیشن Inspire، اکنون می‌توانیم دسترسی به هر تعداد ساختمان و فضا را به روشی امن و مطمئن فراهم و مدیریت کنیم." استفاده از آیفون و اپل واچ به عنوان کلید ایده جدیدی نیست، زیرا سال گذشته گروه هتل هایت اعلام کرد که قفل‌های هوشمند مشابهی را در برخی از مکان‌های خود به کار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار