دستگیری ۳۰ سارق در زنجان

فرمانده انتظامی زنجان گفت: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در چندین عملیات پلیسی، موفق به دستگیری ۳۰ سارق شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -سرهنگ  مرسلی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سرقت و برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در زنجان اجرا شد.

او می گوید: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در چندین عملیات پلیسی، موفق به دستگیری ۳۰ سارق ۲ مالخر، ۳ معتاد متجاهر و کشف ۴۴ فقره سرقت و اموال مسروقه و ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بااشاره به اینکه برخی متهمان حین سرقت و برخی با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: با اعترافات صریح سارقان ۷ فقره سرقت دریچه‌های آب و معابر و دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها، ۴ دستگاه خودرو سرقتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت به همراه سارقان، ۱۱ فقره سرقت باغات و مزارع، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۲ فقره سرقت مغازه، ۴ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت سیم و کابل کشف شد.

فرمانده انتظامی زنجان گفت: با تلاش مأموران ۲ باند کش رو زن مغازه‌ها نیز شناسایی و  دستگیر شدند.

او  با اشاره به دستگیری ۲ مالخر و ۳ معتاد متجاهر با ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر، گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.