برگزاری دومین رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس پیچ»

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت : دومین رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس پیچ» با حضور استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان، ۱۴ بهمن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیامک آزادی گفت : از آغاز شروع فعالیت پارک علم و فناوری از سال ۱۳۸۷ تا به امروز توانسته‌ایم از بیش از ۶۵۰ واحد فناور در راستای تجاری‌سازی ایده و ایجاد کسب و کار پایدار فناور، حمایت کنیم.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه بر همین اساس مأموریت پارک حمایت از ایده فناورانه و نوآورانه کسانی است که تمایل دارند وارد زیست بوم فناوری و نوآوری استان شوند، این حمایت‌ها شامل حمایت مالی و معنوی می‌شود که در مسیر تجاری‌سازی یک ایده و تبدیل یک دانش به ثروت مورد نیاز است.

مانند خدمات استقرار فضا‌های اداری، فضا‌های کارگاهی، ارائه خدمات مشاوره تخصصی و تمامی الزاماتی که در رابطه با سایر دستگاه‌های اجرایی و تجاری‌سازی برای صاحبان ایده پیش می‌آید مانند اخذ مجوز‌ها و سایر الزامات که برای راه اندازی کسب و کار‌ها داریم.

یکی از برنامه‌های ویژه که داریم توسعه بازار و بازارسازی برای این قبیل شرکت‌ها است در حال حاضر برج فناوری استان به عنوان بزرگ‌ترین برج فناوری در کشور برای استقرار این شرکت‌ها در اختیار داریم که امکان استقرار حداقل ۱۱۰ واحد فناور را در خود دارد و در این برج تمامی اجزا اکوسیستم فناوری از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان، واحد‌های فناور، کارگزاران فناوری واحد‌های تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و تمامی ذینفعانی که در این حوزه در استان فعال هستند را داریم.

خوشبختانه در برخی از محصولات شرکت‌های ما تنها تولید کننده هستند و به بازار‌های خوبی در داخل و خارج از کشور دست یافته‌ایم.

دومین رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس پیچ» با حضور استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان، ۱۴ بهمن در کرمانشاه برگزار می شود اختتامیه رویداد اینوتکس پیچ در هفته جاری برگزار خواهد شد و در آن سه ایده برتر به عنوان استارتاپ‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.

به غیر از سه ایده برگزیده، تمام ایده‌های ارائه شده در این رویداد مورد حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.