کلنگ ساخت کمربندی شمالی شهر نیکشهر به زمین زده شد

کلنگ ساخت کمربندی نیکشهر در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرماندار نیکشهر در آیین افتتاح و کلنگ زنی کمربندی شهر نیکشهر گفت: کلنگ زنی کمربندی شمالی شهر نیکشهر به طول ۱۲ کیلومتر با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار از محل توسعه سواحل مکران اجرایی شده است.

ضیاء الحق هاشمزهی گفت:  بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شرکت گلبهار مکران با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در روستای زهک، بهره‌برداری از طرح پرورش مرغ گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای روستای هیچان با هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری از طرح‌های افتتاح شده امروز در نیکشهر بوده است.

وی افزود: احداث ۱۶ واحد (جمعا ۳۳۰ هزار قطعه‌ای) پرورش مرغ گوشتی با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌ها ویژه دهه مبارک فجر است که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ‌زنی شد.

فرماندار نیکشهر گفت: در مجموع ۲۱۵ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان نیکشهر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هاشمزهی گفت: در چشم انداز توسعه سه ساله مجتمع گلخانه‌ای زهک نیکشهر ایجاد حدود ٢٣ هکتار گلخانه هیدروپونیک و سایبان جدید با سرمایه‌گذاری افزون ٢٨٠٠ میلیارد ریال در دستور کار است و در این مجتمع علاوه بر تولید فلفل دلمه‌ای در آینده کشت موز نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.