اعتراف امارات به حمله پهپادی مجدد به این کشور

وزارت دفاع امارات اعلام کرد که صبح امروز با ۳ پهپاد که وارد حریم هوایی این کشور شده بود، مقابله کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت دفاع امارات اعلام کرد که بامداد امروز چهارشنبه، ۳ فروند پهپاد را رهگیری و منهدم کرده است.

طبق گزارش روسیا الیوم، وزارت دفاع امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد: «صبح امروز ۳ فروند پهپاد متخاصم که حریم هوایی کشور را نقض کرده بودند، رهگیری و منهدم کردیم.»

وزارت دفاع امارات اضافه کرده است که این پهپاد‌ها را در مناطقی خارج از مناطق مسکونی منهدم کرده و این پهپاد‌ها آسیبی نرسانده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: «برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل داریم و اقدامات لازم را برای حمایت از کشور در برابر هرگونه تجاوز اتخاذ می‌کنیم.»

ساعاتی پیش، یک گروه به نام «الوعد الحق» اعلام کرد که بامداد امروز، چهارشنبه اهدافی مهم در ابوظبی را با ۴ پهپاد مورد حمله قرار داده است.

تیپ الوعد الحق در بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده از ۴ پهپاد تأسیسات حیاتی در ابوظبی امارات را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که این نیرو‌ها به حملات سخت خود علیه امارات ادامه خواهند داد تا این کشور از دخالت در امور دیگر کشور‌های منطقه و در صدر همه امور یمن و عراق دست بردارد.

تیپ الوعد الحق فرزندان جزیرة العرب هشدار داده است که حملات آینده کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

امارات، طی هفته‌های گذشته چندین بار مورد حمله پهپادی و موشکی قرار گرفته و مناطق مهم و حساس در ابوظبی و دبی مورد هدف بوده‌اند.

این حملات درپی تنش‌زایی امارات و مزدوران آن در یمن علیه مردم این کشور انجام شده و نیرو‌های یمنی تهدید کرده‌اند که اگر امارات تنش‌زایی خود را متوقف نکند حملات به مراکز حساس آن ادامه‌دار خواهد بود.

درپی این حملات، ابوظبی از رژیم صهیونیستی خواسته تا ضمن تقویت همکاری‌های دفاعی و اطلاعاتی، در زمینه پدافند هوایی و مقابله با حملات موشکی و پهپادی به امارات کمک کند.

رژیم صهیونیستی وعده داده این درخواست امارات را بررسی می‌کند، اما در همین حین تمایل ندارد تکنولوژی مدرن و فنی خود را در اختیار امارات قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
واقعا لنگ و دمپایی و قلوه سنگ را نباید دست کم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۰۱:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
این شیوخ خیره سر و بی شعور منطقه ، با دست خود امنیت کشورشان را به خطر انداخته اند ، تا حدی که امروز مجبورند از اعدا عدو مسلمان ها کمک بخواهن تا آن ها را از عواقب شوم فتنه ای که بر پا کرده اند نجات دهند. ننگ تان باد ای گاوهای شیرده ابرجنایتکاران!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
امارات دیگه روبه افول است این وعده حق است که متجاوزان نابودخواهند شد .
درود برشرف وعزت مردم یمن ومبارزانش
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دست انصار الله یمن درد نکند باید بورجهای شیشه ای ابوظبی وامارات را با خاک یکسان کنند
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
انشاالله دست هر کسی بوده درد نکند باید با موشک امارات را زیر ورو کنند این خاندان آل خلیفه وخاندان ال نجس را باید نابود شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
فقط و فقط از برادران یمنی استدعا داریم برج خیلیفه رو بزنید جنگ تمام خواهد شد فقط از تمام توان خود استفاده کنید ما منتظریم دلمون خنک خواهد شد آمریکا و اسرائیل هم کنف خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
برج خلیفه بزنه خیلی از اتباع خارجی کشته میشن این چیزی از جنگ نمیدونی حرف نزن بهتره آب شیرین کن بزنه تا برج .برج بزنه ضربه بدی میخوره ولی چیز هایه حیاتی بزنه میتونه امارات فلج کنه
آخرین اخبار