فیسبوک پلتفرم تبلیغاتی اش را بازسازی می‌کند

با اعلام مارک زاکربرگ تغییراتی در پلتفرم تبلیغاتی شبکه اجتماعی فیسبوک ایجاد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوانمتا زیرساخت تبلیغات فیسبوک را به دلیل شفافیت ردیابی برنامه و قوانین مرتبط با داده‌ها بازسازی می‌کند.

به گزارش appleinsider، پس از تصمیم اپل مبنی بر تغییر مقررات داده‌ها و ویژگی‌های حریم خصوصی، شرکت متا نیز برای ارائه تبلیغات شخصی سازی شده با بهترین کیفیت تصمیم به طراحی مجدد این بخش گرفت. مارک زاکربرگ مدیر عامل این شرکت روز چهارشنبه و در طول گزارش درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ این خبر را اعلام کرد. زاکربرگ در طول این کنفرانس به طور خاص به تغییرات اپل در iOS از جمله ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن این شرکت اشاره کرد. به گفته مدیرعامل متا در این روند داده‌های کمتری در دسترس کاربران است؛ اما کسب و کار‌ها همچنان مشتاق دیدن تبلیغات مرتبط و مشتریان هستند.

زیرساخت تبلیغاتی فیسبوک

مارک زاکربرگ

اظهارات زاکربرگ بلافاصله پس از کاهش کاربران فعال، درآمد و افت سهام فیسبوک در بازار منتشر شده است. ویژگی ATT اپل، مانع ردیابی کاربران از طریق برنامه‌های iOS در سایر وب سایت‌ها و داده‌ها می‌شود. فیسبوک و سایر شرکت‌های وابسته به تبلیغات، از این ویژگی درآمد کسب کرده‌اند. بر اساس گزارش دسامبر ۲۰۲۱، شرکت‌هایی مانند متا و اسنپ از باگ‌های ویژگی ATT برای جمع‌آوری داده‌های کاربران استفاده می‌کنند.

ویژگی ATT اپل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار