بزرگترین رزمایش علمی شهید "میرحسینی" در سیستان و بلوچستان برگزار شد

بزرگترین رزمایش علمی شهید "میرحسینی" با هدف عدالت آموزشی همزمان با سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مدیر موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام  گفت: این برنامه منسجم و یکپارچه به همت موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و همکاری رده‌های خدمتگزار در امر تعلیم و تربیت شامل بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شده است.

محمد علی تاجی گفت:  با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، در این رزمایش ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی و سایر اقلام فرهنگی برای توزیع بین دانش‌آموزان تهیه شده است.

او گفت: سپاه پاسداران در سال‌های اخیر با ساخت مدارس و تجهیز آن‌ها کمک خیلی خوبی به آموزش و پرورش کرده و در حوزه مسائل علمی آموزشی این را وظیفه خود می‌دانیم که به کمک آموزش و پرورش بیاییم و با توزیع این بسته‌های آموزشی، گام‌های مهمی در راستای برقراری عدالت آموزشی برداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جهاد علمی همه‌جانبه و جوشاندن چشمه‌های دانش و عبور از مرز‌های آن برای تولید دانش و فناوری‌های نوین و تمدن ساز و اقتدار آفرین با میدان‌داری جوانان مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده بسیار مهم و حائز اهمیت بوده که یکی از اهداف مهم آن پرچم‌داری در رستاخیز علمی و پژوهشی است.

او گفت: این راهبرد دوم مربوط به جهاد علمی همه‌جانبه و جوشاندن چشمه‌های دانش و عبور از مرز‌های آن برای تولید دانش و فناوری‌های نوین و تمدن ساز و اقتدارآفرین با میدان‌داری جوانان بوده که به یاری خداوند در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار