حماس استقبال بحرین از گانتس را محکوم کرد

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در حساب کاربری توییتر خود استقبال بحرین از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم امروز (پنجشنبه) در توییت خود نوشت: «فرود هواپیمای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در منامه، پایتخت بحرین با حضور بنی گانتس وزیر جنگ و تعدادی از سران ارتش دشمن را محکوم می‌کنیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در سفری از پیش تعیین نشده  وارد بحرین شد. این نخستین سفر بنی گانتس به بحرین است و برای نخستین بار هواپیمای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز حریم هوایی عربستان پرواز کرد. همچنین برای نخستین بار هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی در بحرین بر زمین نشست. در این سفر تل آویو و منامه توافقنامه همکاری امنیتی امضا خواهند کرد.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه در اولین سفر رسمی خود به امارات برای تقویت روابط با کشور‌های خلیج فارس وارد ابوظبی شد. حماس، استقبال امارات از رئیس رژیم صهیونیستی در خاک خود را محکوم و بر ممانعت از همه اشکال عادی سازی روابط با اشغالگران تاکید کرد.

قابل ذکر است که بیش از یک سال پیش، امارات توافقنامه عادی سازی با رژیم صهیونیستی موسوم به توافقنامه آبراهام را با میانجی‌گری آمریکا در واشنگتن امضا کرد. پس از امارات سه کشور بحرین، سودان و مراکش نیز این توافقنامه را به دلیل وعده‌های آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار