پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با قضاوت منصفانه بیان شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت:باید پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با قضاوت منصفانه برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

اشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- حجت الاسلام حسین دشتی گفت: امروز باید با قضاوتی منصفانه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بدون هرگونه ناامیدی و خودکم بینی نسبت به گذشته، برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

او در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر گفت: بیان دستاورد‌های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی و آنچه در این مدت از جمله تحریم‌ها، فشار‌ها و جنگ‌هایی که بر ملت ایران تحمیل شد، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که باید به‌خوبی انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی مسیر خود را با همه مشکلات با ایستادگی ملت، پشت سر گذاشته و همچنان با پشتیبانی این ملت با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد. امروز ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به پیشرفت علمی، صنعتی، دفاعی دست یافته و در ردیف کشور‌های اول جهان قرار گرفته است.

دشتی می‌گوید: ریشه‌های انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

او گفت: ممکن است امروز کسانی بخواهند انقلاب را تخریب و هدف‌های آن را طور دیگری بیان کنند به همین دلیل است که با توجه به درس آموز بودن تاریخ انقلاب باید همه افراد جامعه به‌خصوص جوانان با مطالعه تاریخ، بصیرت خود را افزایش دهند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز ملت ایران در کنار مشارکت سیاسی به استقلال ملی رسیده و با خودباوری جوانان و استقامت ملت، تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است.

دشتی می‌گوید: در کنار همه این موفقیت‌ها، کوتاه نیامدن در مقابل استکبار جهانی به‌عنوان یک خط قرمز مطرح است و مورد توجه باید قرار گیرد.

او گفت: انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری همه بزرگان، امام راحل، شهیدان، ایثارگران و جانبازان است و به همین دلیل است که حفظ این انقلاب از نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی اوجب واجبات است.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین شهات یک افسر پلیس به دست اوباش در یکی از استان‌های همسایه استان بوشهر را محکوم کرد و گفت: امروز پلیس از متن مردم است و با حفظ اقتدار در خدمت این ملت قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.