نخستین روز جشنواره فیلم فجر در اصفهان چگونه گذشت؟

دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر اصفهان آغاز بکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت آغاز اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتراصفهان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر رنگ بندی شهر اصفهان برای حفظ سلامت شهروندان و علاقه‌مندان اکران فیلم‌ها با پنجاه درصد ظرفیت سالن‌ها انجام می‌پذیرد.

مدیراجرایی دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هم گفت: در آغاز اکران فیلم های جشنواره در سالن سیتی سنتر میزبان همسر و فرزند شهید سید محسن صفوی بودیم.

به گفته رضا دهقانی این جشنواره که در سالن های پردیس سینما یی ساحل و سیتی سنتر اصفهان در حال برگزاری است در روز نخست میزبان فیلم های ماهان،خائن کشی ، لایه های دروغ ، دسته دختران وهناس برای علاقه مندان به سینما و جشنواره فجر بودند که فیلم های خائن کشی و دسته دختران رکورد دار استقبال مخاطبین بودند.

در مجموع ۱۶فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما‌های اصفهان در سه سانس اکران می‌شود.

در کنار اکران فیلم‌های جشنواره،۷ فیلم بلند ویدئویی از تولیدات استان برای علاقمندان اکران می‌شود.

مخاطبان جشنواره فیلم فجر در اصفهان می‌توانند در زمان آغاز بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از سه درگاه
https://cinematicket.org/
https://www.irantic.com/
https://gisheh۷.ir/
بلیت های جشنواره را تهیه نموده و در زمان اعلام شده در سالن سینما‌های منتخب جشنواره در اصفهان فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تماشا بنشینید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.