رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران:

تزریق دز سوم واکسن کرونا در دهلران به ۲۲ درصد رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: ۲۲ درصد از جامعه هدف این شهرستان تاکنون دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عبدالصاحب شریفی در حاشیه برگزاری نشست ستاد کرونا ، گفت: ۹۹ هزار و ۷۴۲ دز واکسن کرونا از ابتدای فرآیند واکسیناسیون تاکنون در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

او گفت: از این تعداد، ۸۵ درصد جامعه هدف یعنی ۴۶ هزار و ۵۲۴ نفر دز اول را تزریق کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران با اشاره به تزریق ۴۱ هزار و ۳۱۰ دز دوم واکسن کرونا گفت: این مقدار برابر با ۷۶ درصد جامعه هدف است.

شریفی تزریق دز سوم در این شهرستان را ۱۱ هزار و ۹۰۸ نفر اعلام کرد و گفت: این میزان ۲۲ درصد جامعه هدف را تشکیل می‌دهد.

او تعداد افراد بستری کرونا در این شهرستان را ۲۶ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد مربوط به سویه اُمیکرون است و تاکنون ۲ مورد فوتی ناشی از اُمیکرون داشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران جامعه هدف دانش آموزی در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال را ۶ هزار و ۹۱ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج هزار و ۳۶۲ نفر دز اول و چهار هزار و ۵۵۱ نفر نیز دز دوم واکسن را تزریق کرده اند.

شریفی جامعه هدف دانش آموزی در سنین ۹ تا ۱۲ سال را نیز سه هزار و ۳۷۷ نفر ذکر کرد و گفت: از ابتدای بهمن ماه تا کنون ۲۹۶ نفر دز اول واکسن را تزریق کرده که این تعداد برابر با هشت درصد جمعیت هدف است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه دهلران نیز در نشست کرونا بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون نیاز است مردم ضمن رعایت دستورالعمل ها در تزریق واکسن کرونا نیز با متولیان همکاری کنند.

نعمت اله حاتمی بر ضرورت تسریع در واکسیناسیون تاکید کرد و از مردم، شورا‌ها و دهیاران خواست با شبکه بهداشت و درمان در جهت تسریع در عملیات واکسیناسیون همکاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.